Showing posts with label Malique feat Najwa. Show all posts
Showing posts with label Malique feat Najwa. Show all posts

THANK YOU MALIQUE DAN SENYUM...ADAKAH INI DIKATAKAN SEO?

THANK YOU MALIQUE DAN SENYUM...ADAKAH INI DIKATAKAN SEO?

Salam guys,

Ok entry pendek dan ringkas.First of all thanks to korang yang baca & search kat Uncle G pasal benda ni.Lepas tu thanks to Malique sebab buat lagu yang meletup-letup dan menjadi carian ramai.Pelik tak tetiba saya ucap terima kasih pada Malique.haha...Ini adalah sebabnya...



Ok kalau korang just tengok refferal link tu memang korang akan cakap saya gila tetiba tunjuk benda ni tanpa sebab.Tapi bila klik link tersebut maka akan keluar gambar ni pulak ...




Adakah ini dipanggil SEO?Bagi saya yang buta SEO ni ye memang saya akan kata ini SEO sebab ia berasal dari SERP betul ke tak?Maka kesimpulannya SEO itu tak bererti atau berfokus pada entri-entri baru sahaja sebab seingat saya entri ni saya publish masa raya.So kepada korang semua kalau nak buat entri silalah buat satu entri yang long term yang mana memang orang cari so ia boleh selamatkan traffik di kala memerlukan.Contohnya macam entri Senyum ni.


p/s :


* Sayapun masih cuba memahamkan apa itu SEO sebenarnya...Sifu sila beri tunjuk ajar!

SENYUM - MALIQUE FEAT NAJWA


LAGU : SENYUM - MALIQUE FEAT NAJWA

Salam 1Malaysia dan Selamat menyambut Hari raya Aidilfitri.Mesti korang fikir Bean Moreno ni gila kan sebab raya-rayapun still nak update blog cap ayam ni kan.Biasalah kan saya dah cakap mood raya saya 25% je tahun ni.Ntah apahal la sayapun tak tau.Mungkin sebab dah dewasa sikit kot so nak berayapun malas sebab kalau dulu-dulu time raya duit masuk sekarang time raya duit kena keluar.hak3...

picture jredit to KFZoom

Oklah shot update dari saya.Still belum tangkap gambar raya lagi.Kejap lagi saya update pasal raya yang diharungi family saya eyh (dah macam harung benda tak best pulak).Amacam kenal tak gambar kat atas tu.Sebelum ni dengan Masih Hiphop tapi kali ni dia datang dengan Najwa nyanyi lagu Senyum.

Saya terdengar lagu ni semalam masa on the way balik ke Batu Pahat(wah kampung kat manapun nak bagitau orang).Tajuk lagu ni Senyum dan kalau kita dengar memang boleh tersenyum sorang-sorang.Lagu ni sempoi je tapi bestlah untuk layan kepala terutama kalau kita tengah down.Apa kata kita layan lagu ni dulu pagi-pagi raya :





MALIQUE FEAT NAJWA - SENYUM [DOWNLOAD HERE]

Komen Bean Moreno :

* Lagu ni memang syok beb.Saya baru terdengar dah nak cari lagu ni kat 4shared
* Malique merupakan salah satu penyanyi favorite saya sebab bagi saya hasil penulisan lirik dia memang unik.Dengar sekali memang takkan faham.
* Lirik lagu ni boleh buat orang marah jadi cool beb.So lepas ni kalau kena marah dengan boss korang buka je MP3 ni untuk boss korang mesti dapat naik gaji.hak3..

p/s :
* Best tak lagu ni?Tolong komen sikit readers...
* Pagi-pagi rayapun saya update untuk korang tau.Rajin tak?
* Lirik lagu korang usha je kat video jelah eyh.Malas nak plagiat.hak3...
* Selamat Hari Raya Aidilfitri eyh.Makan ketupat sila ingat kat saya.





Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails