Showing posts with label SPAM. Show all posts
Showing posts with label SPAM. Show all posts

MACAM MANA NAK TENGOK DAN DELETE KOMEN SPAM | TUTORIAL


MACAM MANA NAK TENGOK DAN DELETE KOMEN SPAM | TUTORIAL

Selamat petang,fuh letih berjalan kat Low Yatt.Berjuta orang shopping barang komputer.Hari nicuti 1Malaysia dan sempena cuti saya takkan tulis benda yang berat-berat.Entri simplepun cukup untuk korang baca sebab kalau saya publish tips hari memang tak ramai orang akan baca.

Korang pernah tak dapat komen yang memang tak related dengan entri korang.Ni tak termasuk entry annon yang ganas-ganas kondem blog korang sebab dia tak suka.Maksud saya komen yang tak related ialah komen yang tah apa-apa ntah.Benda ni akan jadi bila alexa korang >1 juta.Bila alexa korang stabil dan masuk alam ratus-ratus ribu maka spammer akan masuk blog korang dan jadikan entri-entri korang sebagai tempat diorang letak iklan diorang yang bodoh tu.hak3...

Sebelum saya teruskan saya nak jelaskan yang ni adalah untuk pengguna platform Blogspot bukan wordpress,drupal ataupun Typad.Kalau dulu memang rimas beb asyik-asyik ada je yang iklan bukan-bukan masuk kat dalam blog ni.Sekarang korang tak perlu risau sebab blogspot dah ada function yang mana SPAM akan ditapis.Komen yang tak masuk akal korang boleh delete.Macam Mana?Simple je :


Cara-cara nak delete SPAM (comment):

Login -> Comment -> SPAM

Actually tab comment ni kalau tak silap baru.Dullu takde beb.So sekarang jangan risau pasal SPAMMER sebab bila diorang takkan boleh lepas lagi.Korang boleh delete ikut suka korang.

p/s :

* Sekarang blogspot dah lebih kurang macam wordpress dah function dia.
* Tunggu gaji mungkin akan teruskan niat murni dengan menukar hosting.hoho

SEDIH TGK ADIK-ADIK DAPAT RESULT


Hm,saya baru je balik dari hantar flyers untuk sekolah2.Dah macam mat despatch dah!Hak3..Tadi saya pergi ke satu sekolah yang sememangnya top kat area KL ni.Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Aman.Yang bestnya ini ada;ah gilrs schoool ye.So dapat bayangkan tak betapa bersihnya mata saya hari ni selepas dicuci.


Masa nak edarkan flyers college ni saya terlihat semua student2 dia menangis kegembiraan sebab dapat result gempak.Semua berpelukan sesama sendiri (bukan lelaki ngan pompuan ye) dan dengan parents.Bila tengok saya jadi hiba dan sayu.Tetiba je emosi terganggu...Julia...ooopsss ... Emosi sebab teringat apa yang saya lalui dari PMR sampai la saya received scroll diploma saya.


Sepanjang saya hidup dan mendapat berita kegembiraan macam diorang saya sentiasahadapi seorang diri.Amik result sendiri,pergi sendiri dan feel kegembiraan sendiri.dari PMR sampai ke Diploma saya ambil keputusan sendiri.Masa saya grad ambil diploma,memang sedih.Kebanyakan dari kawan2 saya,family members diorang datang.Tapi saya hanya bertemankan gf saya yang sekarang ni adalah isteri saya.Sedihkan...Sebab tu tadi bila saya tengok adik2(bukan pondan ye) saya jadi emosi.Tapi saya tak menyalahkan ibu dan bapa saya sebab saya tau diorang sibuk dan mungkin itu salah satu cara diorang untuk ajar saya berdikari kot.Dan sekarang saya berjaya and thanx to my parents sebab ajar saya cara untuk berdikari.

Oklah saya kene bersiap sedia untuk meeting penting.Malam nanti saya akan update lagi ye...

p/s :
- Billet result dapat bape???Bila nak belanja makan nih

-= FeEl LiKe A RiCh MaN AfTer ReAdIng SPAM!!!=-

Haha...Today i feel good eventhough somebody were trying to make me feel "HOT!!!"...WHY???Because of my email SPAM...I feel really good after reading it...For example...

 
 (SPAM 1 )

He said i got package???So that's mean i can enter Akademi Fantasia this season...wakaka...You look at the SPAM mail...I pay USD200 then i will get USD800,000.If you offer this kind of money to Hussein Lampoya i think he will definitely "shut down!!!".

How about if you received a SPAM like this...

(SPAM 2)

What 10.5 millions!!!If get this amount of money...I will stop working...Go Holiday and stay in Switzerland(byebye Malaysia).And one more thing.If you wanna bank in to my account...Do you think that i will live in peaceful???15 minutes after you transfer to my account BPR(not BumiPutra Rockers OK!!),PJK,Bank Negara,AMN and maybe JKK also will come to my house you know..It is not easy here to transfer the money.Even >RM2500 also we have to pay tax to LHDN...The best thing is they want my biodata...wakaka

So to all of you beware of this SPAM.We don't know what they are up to...So DTA...

p/s :
- Thanx to the SPAMER that send me the emails because you make me feel happy when the time that i suppose to be mad like crazy!!!
- I got a lot of email like this today...Maybe they know that i am not in the good mood so they send me this SPAM to make me happy...
- Imagine if we got a lot of money........My time will come and it's near by the corner(not Devis Corner...)

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails