-= KoTak RoKok BaRu =-


Isu ni dah lame tapi saya nak gak tuliS...xkire la korang nak cakap apa...
mungkin ada yang ngomel :
"ek eleh...bende dah basi bro"
"suka ati la ni blog gua bro...ikut gua la nak tulis apa..."

xde bukan apa setiap yang terjadi mesti ada sebab diekan...Tujuan kerajaan
buat gambar2 horror ni kat kotak rokok adalah untuk buat perokok tegar
tegar macam saya ni berhenti dari membeli rokok tapi pada hakikatnya
kalau dah nama perokok TEGAR buat apapunkitorang buat dek jek...Oklah
kite bukak cite eyh...Disamping niat murni kerajaan untuk mengurangkan perokok2
di Malaysia ada lagi kebaikan sekiranya gambar2 penyakit tuh ada kat atas kotak rokok
walaupun ia xdipedulikan sebenarnya...hehehe..

Antara kebaikannya :

- Isteri yang suaminya berjanji untuk benrhenti merokok dapat kantoikan husband
diorang tu menipu...kenapa???Dulu masa xde gambar2 tu setiap hari husband diorang
akan bagi alasan rokok yang dipegang tuh rokok semalam tapi pada hakikatnya itu
rokok yang baru je petang tadi beli...Setiap hari cakap rokok tu die pow kawan kotak
tu kotak lama...Tapi dengan adanya gambar tuh suami nak tipu pun kene jadi pandai skit kalau kureng pandai jadila situasi ni :

"Owh abang beli rokok lagi eyh...kata nak benti..."
"Mana ada yang...ni kan rokok semalam...kotak pun dah lama mintak rokok kawan jek"
"Apa plak semalam kotak rokok abang gambar kaki yang ni gambar budak kecik...penipu!!!"

- KANTOI-

- Selalu kalau kat umah sewa kotak rokok sama...ada la malaun yang rokok die tinggal skit
nampak je peluang terbuka...yela kadang2 kite terletak rokok kat tempat yang bakal menjadi
mangsa...pastuh baru beli plak tuh...nak terus yang banyak tu jadi skit...kalau yang baik ati skit
amik separuh...Tapi bile adanya gambar tuh..Susah skit nak buat keje kalau nak buat kene pandai skit la...


"Pergh rokok gua tinggal skit tadi baru je beli...Lu amik rokok gua ke bro..."
"Eyh apa plak...ni rokok gua la...suke tuduh2 gua..."
"Lu igt gua hilang ingatan...tadi rokok lu kan gambar jantung ni apahal tetibe tukar gambar
kaki plak..."

- KANTOI -

Buat masa ni saya boleh bagi dua je dulu xleh lebih2 nnt terbongkar rahsia lelaki...hehehe...
Tpi ada jugak la kes yang interpol xnak amik sebab terlalu BONGOK!!!Kes untuk orang pelupa...
Desprate punye pasal sanggup menipu yang sememangnya mengatoikan diri dan akan
dianggap BANGGANG seumur hidup...

" Bro kasi balik rokok gua...lu ni suke sangat rembat rokok gua..."
"Apa plak...Gua baru je beli...lu suke2 je cakap gua amik...Lu tengok gambar la..."
"Apa plak sejak bile lu hisap dunhill lu kan isap rokok murah winston..."
"OOOOOpppSSS..."

* kebodohan terserlah sebab gambar tu die dah bajet sama dah...tapi brand rokok plak xsama...
HAHAHAHAHAHAHA!!!


p/s:

- Suami2 orang dengan adanya entri ni harap berhati2la ketika merokok ye...

Kalau terkantoi pandai2la cover...kite akal ada 9 ma...

- kepada perembat2 rokok harap upgrade skit cara anada merembat...sebab
kalau kantoi malu bro!!!

- Yang masuh lagi bodoh dalam alam penipuan harap2 bolehla pegi tusyen eyh...hahaha...

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails