ANA RAFFALI - TOLONG INGATKAN AKU | DOWNLOAD

ANA RAFFALI - TOLONG INGATKAN AKU | DOWNLOAD

Selamat malam guys.Mungkin ni entri terakhir untuk malam ni sebab mata dah layu.Ada yang tanya saya adakah traffik blog ni lebih 200 disebabkan saya keluarkan entri Cara Dapatkan 200 UV.Hm ntahlah eyh nak reveal ke tak?Tapi ikutkan logik takkan saya nak buat entri macam tu kalau traffik saya masih 50 UV kan.



Macam biasa entry malam memang untuk rileks dan bagi pejamkan mata.Malam ni nak ajak korang layan satu lagu dari awek yang muka ala-ala arab sikit.Sebelum ni luna muncul dengan imej awek bertudung yang hebat bermain gitar.Tapi tiba-tiba muncul pulak awek kebaya yang pandai main gitar.Siapa lagi kalau bukan Ana Raffali.Bagi saya dia ni memang kiut dan suara dia memang syoklah dengar.Tak percaya?Jom layan :






Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku 

Amacam show tak minah ni?Serius ni first time saya tengok gambar dia dan dengar lagu dia kat youtube.Itupun sebab terdengar suara dia masa interview kat Riuh Pagi Era.

Komen Bean Moreno :

* Ni single kedua selepas Hujan Bunga di Kuala Lumpur dan single ni dah bikin nama Ana Raffali tetiba dikenali.

* Saya tak pernah tengok dia buat live perform lagi.Hopefully nanti satu time dapat dengar suara dia live.Sebab dalam radio suara dia best!

* Taktik Ana Raffali untuk naikkan nama simple je iaitu buat trade mark gadis berkebaya yang cun!So ini bermakna imej dan identiti itu satu element untuk berjaya.

* Biasanya bila dah ada identiti artis tu mungkin bertahan lama tengok macam Beetles sampai sekarang top.

* Setakat ni tiada lagi gosip panas pasal dia so kalau dia famous itu adalah sebab bakat yang dia ada.Betul tak?

Apa-apapun good luck to Ana Raffali.Harap-harap ada lagi single yang best lepas ni.

p/s :

* Adakah Ana Raffali dapat bertahan macam Yuna?
* Tak sabar nak tengok Paramore Live In KL.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails