CATHERINE ZETA JONES & ANGELINA JOLIE TUA TAPI MASIH HOT

CATHERINE ZETA JONES & ANGELINA JOLIE TUA TAPI MASIH HOT

Selamat petang.Selsema masih bertkahta di hati so otak semakin bengong.Bermakna saya tak boleh nak berfikir secara 100%.Harap korang semua dapat terima entri sia-sia dari saya ye.Korang familiar tak dengan nama dua orang tua kat tajuk tu?Siapa yang tak kenal memanglah datang dari lubuk mana pun saya tak tau sebab budak umur 6 tahun pun kenal Catherine Zeta Jones dan Angelina Jolie.

Kalau korang still ingat saya ada buat poll pasal Siapa Si Tua Yang Hot?Ada korang participate tak?Jawapannya ada tapi tak ramai.Mungkin sebab saya baru mencuba cara ni.Kita tengok reaction readers dalam beberapa minggu ni adakah ok atau sebalik nya.Maka keputusannya ialah seperti berikut :
Cuma 16 readers je yang participate.So keputusannya ialah Seri antara Catherine Zeta Jone dan Angelina Jolie.Kalau keputusan ni lain dari persepsi korang sorrylah siapa suruh tak vote.So dengan vite di atas saya buat research pasal dua artis ni.So pada yang tak kenal boleh kenal-kenal la ye.


CATHERINE ZETA JONES




Bagi saya kalau nak diikutkan pada paras rupa dan bentuk badan dia bolehla kita gelarkan sebagai Hot mama dan layak berlakon dalam MILF.Ooops.hak3...Jangan tanya saya apa itu MILF sebab korang ada internet dan boleh google.Memang cantik dan mempunyai bentuk badan yang menarik.Dah tak banyak cerita pasal Catherine Zeta Jones yang kita dengar sekarang mungkin sebab sibuk menjaga anak-anak dan tak nak ambil maid sebab takut maid tu menggoda Micheal Doughlas.Kalau tak silap filem pertama yang menaikkan nama dia ialah Mask Of Zorro yang mana baju dia telah dipotong oleh Zorro.Last filem yang saya tau dia belakon ialah The Rebound.


ANGELINA JOLIE




Hok ni pulok (apa hal kelate pulak ni?) bagi saya muka dia biasa je dan body shape pun biasa.Tapi apa yang membuat dia hot mungkin dari segi percakapan dan gaya dia .Saya suka tengok dia belakon sebab nak dengar cara dia bercakap dan macam yang kita tau dia ni banyak belakon cerita action.Memang lasak dia ni.Orang kata dia ni syok sebab bibir dia seksi.Mungkin betul kot.Nama Angelina Jolie naik lepas dia berlakon Tomb Rider.Dan filem terbaru yang saya tengok ialah SALT.


So Catherine Zeta Jones dan Angelina Jolie adalah Si Tua Yang Hot.Apa persepsi korang pasal dua actress Hollywood ni.Adakah diorang popular atas sebab kelucahan ataupun memang talent?


p/s :


* First time guna Poll surveymonkey sebab selalu saya guna Polldaddy.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails