LU TAKDE LA BAGUS SANGAT!

LU TAKDE LA BAGUS SANGAT!





Salam & selamat petang,hoho tajuk agak garang kan.Tapi percayalah yang Bean Moreno bukan seperti dulu.Bukan jenis yang akan melenting bila kena serang.Tak caya tanya dak blogger lain.Kalau setakat provoke kecil-kecilan ni Bean Moreno cool je.Kasilah provoke 'bada' yang memang seorang Imam pun akan marah baru syok nak ngamuk!

Mesti korang pelik dengan tajuk entri ni kan.Jangan takut saya tak marah pun.Dah dua entri saya publish memang nak kasi panas line.Tapi jangan salah faham tujuan saya bukan nak panggil traffik berduyun just nak meluahkan ketidakpuasan hati sebagai rakyat yang ada Kad Pengenalan.Korang kena bezakan menulis sebab duit dan menulis untuk kepuasan dan tak semua orang menulis sebab duit.Ingat tu ya.So lepas saya publish entri tu maka ada pulak yang kepanasan :
Saja saya bikin gambar besar-besar.Untuk annon saya nak bagitau yang benda-benda macam ni kalau bagi kat budak sehari dua baru main blog mungkin dia akan menangis pastuh bagitau mama dia tapi kalau saya mungkin tak sebab dah biasa lah.Bro pandang positif apa yang orang cakap dan kalau kita tak buat kenapa perlu melenting macam kena bakar.Tapi bro saya ada satu benda nak cakap :


"Gua memang taklah bagus tapi at least gua berani hadap semua!Lu memang bagus dan teramat bagus sebab tulah tu lepas berkokok lu lari..."


Simple je bagi saya.Dan silalah datang bertandang kat sini.Actually saya respect mamat ni sebab berani meluahkan perasaan tapi takut reveal identiti.Kan saya pernah cakap sebelum ni,reveal je identiti mana tau pendapat bernas boleh lah saya tabur zakat.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails