SIAPA YANG SALAH...SAYA ATAU DIA?

SIAPA YANG SALAH...SAYA ATAU DIA?

Salam guys,dah lunch?saya just tapau je malas nak keluar.Mesti korang terfikir apa pulak yang saya nak tulis dalam entri kali ni.Tajuk takdelah gempak sangat.Actually benda ni berlaku semalam tapi saya tak dapat nak update sebab terlalu sibuk.Oklah tanpa buang masa saya nak share apa yang jadi semalam.Tapi saya share dalam bentuk toons ye.



Office Mate



oFFICE mATE



OFFICE MATE



OFFICE MATES

Bagi saya dalam senario ni saya salah dan diapun salah.Salah saya ialah bercakap bahasa pasar dengan dia.Mungkin dia tak faham apa itu laci dan sepatutnya saya kena cakap drawer.Kesalahan dia ialah dia tak mahu belajar bahasa Kebangsaan dengan betul..Ke dia salah dengar kalau dia salah dengar bermakna dia tak tumpukan perhatian pada apa yang salah katakan.hak3...

p/s :

* Apa pendapat korang,siapa yang salah...Saya Ataupun Singh ni?
* Orang dah biasa bahasa rojak so lepas ni kena cam kan bahasa.hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails