LANA NORDIN & IPHONE 4 DICARI | BLOG

LANA NORDIN & IPHONE 4 DICARI | BLOG

Selamat tengahari semua,macam biasa Bean Moreno pergi makan lewat sikit.Perut memang agak kelaparan tapi perasaan malas mengatasi segalanya so terperap kat office lagi bagus.Nak tanya pendapat korang.Amacam template baru yang kelijhatan seperti muda mudi zaman milenium ni?Semalam saya cuba tukar tapi disebabkan speed internet yang agak siput maka upload fail.

Hari nak share pasal dua benda.Yang pertama pasal Lana Nordin.Korang kenal tak dengan pelakon ni.Bukan apa saya rasa dah 3 bulan berturut-turut dia antara yang ter 'hot' dalam pasaran dan asyik dicari dalam blog ni.Bagi saya dia ni memang hot pun.Gila memang kalau dia berjalan time tengah tengok bola memang ramai lelaki yang tengok dia berjalan.hak3...Tak caya tengoklah gambar ni :



Amacam?Hot tak?Kalau ada lelaki cakap dia tak hot saya tak taulah nak cakap apa kan.Yang kedua ialah iPhone 4.Gadget ni memang syok sampai saya tidur malam pun tak lena.Ramai yang search pasal iPhone 4 ni.Boleh dikatakan satu daripada kehebatan diri kalau dapat memiliki iPhone 4.Kebanyakan pasal iPhone 4 ni saya buat untuk contest Nuffnang IPHONE 4 WIN.Taktik ni dah lama saya buat untuk dapatkan traffik tanpa henti dari Nuffnang.Nak tau cara dia sila baca entri Traffik Dari Nuffnang.


Oklah kita tengok apa yang hot untuk hari ni (ni ikut graf Nuffnang) :




Graf ni hanya untuk setakat pukul 12.00pm tadi.Apasal sikit sangat traffik blog ni hari ni.Mungkin sebab semalam tak update kot.So figure di atas just untuk share ngan korang je.Mana tau korang ada bahan yang lagi best untuk keyword-keyword ni.Dan yang penting top keyword untuk hari ji ialah iPhone 4 dan Lana Nordin yang mantop!


p/s :


* Apa pulak keyword hot yang korang rasa memang tengah meletop sekarang?
* Kalau ada rezeki dapatlah pakai iPhone 4.

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails