PUAN CAPA MENGHANTUI BEAN MORENO | PERSONAL

PUAN CAPA MENGHANTUI BEAN MORENO | PERSONAL

Salam selamat hari Jumaat.Saya nak pi solat jap lagi so mungkin entri ni pendek je.Tadi tetiba usha followers tapi tiada niat nak berbangga sebab followers saya sikit je dan ucapan terima kasih kepada followers tegar SuteraBlogger.Apa yang ingin saya sampaikan ialah bukan pasal bilangan followers ataupun tips nak dapat follower yang banyak.Tapi yang menjadi persoalannya ialah ini :



Sekarang timbul beberapa persoalan :

1) Adakah ini Puan Capa pemilik Lifesaver84 ?
2) Adakah Puan Capa dah aktif semula setelah baca entri saya sebelum ni?
3) Adakah orang cuba menyamar sebagai Puan Capa?
4) Adakah Puan Capa buat blog baru tanpa memberitahu rakan-rakan

dan juga kalau Puan Capa dah aktif ....

KENAPA DIA TAK BAGITAU SAYA!!!!??? (Persoalan kah ini?)

Persoalan di atas hanya boleh dijawab oleh tuan punya badan.So Puan Capa sila komen ye?

p/s :
* Apa perasaan korang bila blogger yang dulu support korang punya blog (follower pertama) tetiba muncul setelah menghilang?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails