SALUT - MALIQUE FEAT ARIZ

SALUT - MALIQUE FEAT ARIZ



Salam guys,

Gambar ni tiada kaitan dengan perasaan ok.Saya cuma suka cara Fatin Liyana salut cukup comel! Hm, selepas perah otak buat entri tadi so saya nak buat satu entri lagu so kepala otakpun agak santai je malam-malam macam ni.  Ok Salut adalah berasal daripada perkataan English iaitu 'Salute' bermakna hormat.  Malam ni saya nak share satu lagu yang saya jumpa kat facebook.  Mungkin ramai yang dah pernah dengar so jom layan :




SALUT - MALIQUE FEAT ARIZ [DOWNLOAD HERE]

Komen Bean Moreno :

* Kalau kita dengarkan lagu ni kita dah dapat rasa yang malique nak meluahkan ketidakpuashatian dia pada sesuatu.  Mungkin pasal single dia Mentera Beradu rasanya.

* Lagu rap yang sempoi je dan lirik dia agak sinis dan macam mencabar seseorang.

* Bagi saya irama dan lirik dia memang agak best.  Gandingan Malique dan Ariz memang tepat.

p.s :

Bila jumpa aku mereka salut (salut), Ku toleh ke kanan mereka salut (salut), Ku toleh ke kiri mereka salut (salut), Depan dan belakang meraka salut (salut), Bila jumpa aku semua orang salut!

* Nak tau kelebihan Maybankcard?  Saya ada info menarik tentang Maybankcard
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails