TERCAPAI CITA-CITA KU

TERCAPAI CITA-CITA KU

Salam guys,

Oklah entri pendek untuk malam ni sebab saja nak buang masa.  Tahun lepas masa 31 hb 12 2010 saya ada buat satu resolusi tahun baru untuk perkara yang merujuk kepada hobi online iaitu tahun ni apa cara saya mesti beli hosting sebab ni azam tahun lepas yang saya tak berjaya tunaikan.  So dengan harga yang murah ditawarkan oleh Integricity Technology saya pun beli satu hosting yana berharga RM39 setahun. Yeay 'syabash beta!'.  

Mesti ramai yang cakap awat still dalam blogspot? Jawapannya ' takkan baru dapat hosting nak terus buat...Sabar-sabar jangan gelojoh...'.  Bagi saya belajar cara dia.  Bukan takde kawan boleh tolong tapi tak syoklah kalau mengharap kawan.  Belajar sendiri dan buat sendiri itu lebih bagus dari mengharap.  Yang penting dah ada hosting so lega skit.

Lagi satu resolusi online saya ialah nak tengok akaun twitter saya semakin maju.  Yang ni bermaksud tweets yang banyak dan bilangan followers> following.  Korang kena bezakan yang followers dalam twitter dengan followers dalam blog itu berbeza.  Followers dalam blog takkan dapat ubah income korang kalau diorang tak masuk blog korang maka tiada perubahan tapi kalau followers twitter semakin ramai ia akan membantu dalam income churp-churp.  Maka hari ni hajat saya tercapai :


Anyway thanks to korang yang sentiasa support perjalanan seni saya (haha ayat bajet artis plak).  Tapi betullah blogging dan online itu adalah seni yang hanya dapat dihayati oleh insan yang suka online.

p/s :

Macam mana dengan korang? Apa mission korang online takkan buta-buta buang duit kot...

Ketahuilah mood si manja anda. Nak tau macam mana sila belajar di sini
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails