BLOG REVIEW | SI KATAK PINK

BLOG REVIEW | SI KATAK PINK

Salam guys,

Waduh dah lama rasanya saya tak review blog orang lain sebab kesibukan tahap menteri.  So sebelum skill review blog ni hilang dari kotak memory DDR3 Kingston ni better saya start semula.  Malam ni saya nak review satu blog yang dipunyai oleh adik saya sendiri.  Sampai sekarang saya fikir apasal nick dia Si Katak Pink (gua geli dengan katak beb even nampak ganas).  Mesti ramai yang cakap "Alah nak kasi up adik lah tu".  Ni pun saya review setelah beribu kali dia minta.  Oklah jom start...

Interface :



Dia ni merupakan adik no 2 saya dan dia dah lama ada blog cuma saya saja buat kedekut ilmu tak nak ajar dia.  Sekarang dia dah tau apa yang patut dia buat sebagai seorang blogger even tak nampak dia punya pro lagi.


Komen Bean Moreno :


* Template ringkas, tak sakit mata tapi kalau boleh sila kemaskan lagi aturan.
* Blogger bukan macam myspace sebab blogger lebih pro so tulisan kena nampakkan kita ni faham, apa itu blogging.  Bagi saya tak sesuai kalau guna tulisan 'warna manja gedik'.


* Kedudukan iklan dalam blog itu penting so sila tukar kedudukan itu kalau header letak betul-betul kat header dan kalau sidebar letak kat sidebar sebab itu satu cara dapat buffred earning.


* Ada satu benda yang saya memang anti iaitu autoplay so sebelum saya yang buang baik buang sendiri (pergh gaya samseng plak).  kalau nak letak lagu sila jangan buat autoplay sangat menyakitkan minda.


* Sila manage size gambar sebab kalau gambar tak ngam maka akan 'makan' sidebar.


Mintak maaflah ye even adik pun kena mintak maaf sebab takut kalaulah terasa hati susah plakkan. hak3...


Blog Name : Si Katak Pink
URL : http:/sikatakpink.blogspot.com
Blogger : Fiza Si Katak Pink



p/s :


* Satu review RM5 wahai adikku haha
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails