BILA EYRIQAZZ MENEGUR

BILA EYRIQAZZ MENEGUR

Salam guys,

Siapa tak kenal dengan nama Eyriqazz betul tak?  Sebut je nama dia semua orang nak tutup blog tak pun buang coding Nuffnang.  Kenapa?  Ces kalau pertanyaan tu yang korang nak tanya maksudnya korang masih belum tau apa maksud blogging.  Sila jangan fikir saya nak bodek dia ye walaupun boleh la saya nak kata yang dia ni 'Sifu' saya dalam blogging ni sebab dia banyak jugak ajar saya pasal cara jadi blogger yang bagus.

Sekarang dia dok sibuk dengan segmen tegur menegur kalau tak silap lah.  jadi dengan selamba saya komen blog dia (selama ni silent readers je.yeke?haha).  Saja je nak buang masa suruh dia komen actually saya dah daoat baca dah apa yang dia nak komen.  Nak tau apa dia tegur :


Panjang beb dia tegur saya.  Anyway thanks lah Eyriqazz sebab komen dan tegur blog ni.  Bukan sennag nak suruh blogger top komen even dia sibukpun still sempat masuk blog cap kentang putar ni.  Apa yang saya boleh jawab ialah tunggu saya dapat hosting.  Akan ku tunjukkan apa itu blogging.haha.. Bukan saya tak nak tulis pasal personal tapi belum ada yang menarik lagi untuk dikongsi mungkin lepas saya jadi menteri ke artis ke boleh lah share pasal perosnal haha...

p/s :

Blog ni memang niat di hati 70% public and 25% Personal lagi 5% merapu haha...

* Nak tau kelebihan Maybankcard?  Saya ada info menarik tentang Maybankcard

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails