Celebrities Who Stink

Selamat petang wahhh walaupun saya sebenarnya dalam perjalanan mengambil datin seri aien tapi saya masih sempat untuk melakukan tugasan sebagai blogger yang alert terhadap alam persekitaran hak3 tajuk yang diberikan kali ini agak menguji minda romantik saya "Celebrities Who Stink'' sapa korang rasa selebriti yang mempunyai bau yang agak tidak senonoh atau dalam bahasa kasarnya busuk?

saya dengan bangganya telah memilih Lana Nordin kenal? ye dia adalah salah seorang selebriti yang berani nak mampus menggayakan aksi aksi dengan pakaian yang sangat daring atau dalam bahasa lembutnye seksi gila vavis hak3

kenapa saya kata dia busuk?ok sudah lihat gambar nya?pakaian apakah yang dipakainya?wowwww terkeluar bijik mata saya tapi takpe saya ada aien yang lagi seksi di mata romantik saya hak3 pada firasat saya lana nordin ni busuk sebab dia suka sangat pakai baju takde lengan pastu pakai skirt pendek pendek korang rasa kenapa dia pakai macamtu?ye sebab dua busuk lah hak3 sebab tu dia kene dedahkan semua tu supaya hilang sikit bau busuk itu


jadi kepada lana nordin saya nasihatkan kamu membeli produk ini memang terbaik sebagai langkah mengatasi bau busuk itu kang mana-mana produksi tanak amik pulak lana berlakon  saya pulak yang kene ganti hak3
produk adidas ni memang terbaik!cubalah!

okay apa kata kita layan video ni pulak lagi best :

episode 36


episode 37


episode 38


episode 39


Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


~babai =) Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails