DUA BENDA BERMAKNA BAGI BEAN MORENO SEPANJANG MINGGU NI

Morning guys,si romantik ni kembali menulis.Semalam just boleh produce satu entri je sebab terlupa makan kismis doa.hak3...takde lah saya hanya terlalu busy semalam sampai kena buat OT.Nasib baik aiensepet balik lambat kalau tak dah tentu dia kebuluran kat LRT Taman Bahagia.Hoho (saya tak sekejam itu ye).Semalam ingat nak makan Pizza baru tu tapi apakan daya tak sempat.So hari ni akan membalas dendam sambil2 masuk kontest Nuffnang - Pizza Hut.

Actually benda ni cerita kelmarin tapi saya tak tulis atas desakan nafsu yang memaksa saya tulis tips.Yelah korang kalau takde tips bukan nak bacapun entri dalam ni,hak3...Semalam saya dapat dua sampul surat.Biasanya saya dapat surat dalam mailbox (bukan email ye) saya akan terus buang,Tapi dua surat ni saya simpan.Nak tau apa saya dapat :

1) CHECK NUFFNANG

Apahal hidung aku kembang sangat tuh.Amount tetap menjadi rahsia

Hm,dah dapat dah check Nuffnang saya.Kali ni on time.Maybe dulu2 saya cash out tak kena time yalah samalah macam nak pinjam duit tengah2 bulan baru mintak pinjam memang lah takde sebab semua tengah kering.Ni check ke -4 saya dengan Nuffnang.So orang kata rezeki kan.Ada lagi 2 cashout yang still pending (tu penangan orang yang tak sabar).Saya takde niat nak berlagak just nak kasi semangat kat korang je supaya berusaha untuk dapat kan sesuatu & tolonglah jangan sesekali korang pandang duit.Tulis dulu baru fikir duit.Bila korang fikir duit maka korang susah nak menulis.Duit tu akan block mentaliti korang.

2) KAD KAHWIN BLOGGER CUN AINA

cantik tau card ni

Apa2pun thanks to Cik Aina sebab sudi hantar card ni untuk saya.InsyaAllah saya akan attend sebab tempat tak jauh dari rumah mak saya.First time makan nasi minyak golongan blogger2 ni.Saya pernah jumpa Cik Aina ni sekali je masa main Paintball tapi tak dapat nak beramah mesra sebab time tu terlalu ramai.

Oklah actually ni nak isi masa apang sebelum kena present dengan pihak MQA.Nampak gayanya turn saya dah hampir tiba so kalau sempat saya akan post entri baru petang lepas solat Jumaat.Chow...

p/s :
- Dengar cerita ramai yang nak tukar domain?Betul ke?
- Doakan saya dapat buat terbaik untuk MQA ni sebab mungkin ni kali terakhir saya akan buat MQA visit untuk kolej ni
- Gila ke nak buang dua2 benda ni dalam tong sampah!hak3

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails