PERGOLAKAN DI HOLLYWOOD - GAGA VS AGUILERA & ADAM LAMBERT VS BILL KAULITZ


Hye semua,dah lunch.Saya pukul 2 baru lunch.Actually tgh prepare report sikit.Tetiba terasa nak cerita pasal isu gaduh2 ni.Macam yang kita tau kat dunia blog ada satu pergaduhan tapi mungkin dah settle kot (apa lembab ko dapat berita ni Bean).Harap dapat diselesaikan dengan aman ye memandangkan dua2 nama besar dalam arena blogging Melayu.

Kalau korang nak tau kat Hollywood sekarang ada dua pergaduhan besar yang melibatkan bintang2 or artis2 top kat sana.Actually benda gaduh2,saman2 dan & cium2 (ooops) dah biasa kat sana.Tapi benda jadi kecoh disebabkan benda yang remeh.Masing2 dengan ego masing2.

PERGADUHAN PERTAMA :

CHRISTINA AGUILERA VS LADY GAGA

Dua2 ni nama besar yang tak perlu saya tulis profile company mereka.hak3...Masing2 ada lagu2 yang best dan masing2 ada oengaruh music tersendiri dan mungkin juga terpengaruh dengan alkohol (normal lah tu).Pergaduhan mereka bermula selepas Lady Gaga dengan selamba maknyah menyindir Christina Aguilera dengan mengatakan minah ni ciplak imej dia.Hoho,tak dinafikan memang diorang ni adalah trend setter.Tapi persoalannya siapa yang start dalam dunia muzik.Tapi Christina Aguilera dengan rileks magi ayat pedas kat Gaga :

"Saya telah berada dalam industry lebih dari sedekad dan biarlah kerja menetukan kehebatan saya"

Sayapun tak tau sejak bila dia pandai cakap Malayu tapi itu adalah ayat yang dia bagi kat Gaga (saya translate je).Tapi last2 Christina Aguilera cakap :

"I dont hate Lady Gaga"

PERGADUHAN KEDUA :

ADAM LAMBERT VS BILL KAULITZ

Yang ni pun actually sama kes je.Siapa yang tak kenal Adam Lambert.Dia pemenang tempat kedua American Idol dan tengah meletup2 sekarang ni.Saya salah seorang peminat dia tetapi saya tidak seperti dia.hak3..Dia berselisih faham dengan vokalis Tokio Hotel yang bikin panas kat OU hari tuh.Puncanya ialah Bill Kaulitz cakap Adam Lambert ni tiru gaya dia yang suka make up.Tapi dengan rileks Adam Lambert keluarkan statement :

"Siapa kata saya tiru dia.Saya start make up ni dari umur saya 12 tahun"

Tapi kalau nak ikut logik pun Adam Lambert yang top dulu.Tokio Hotel rasanya baru2 je nak up (padahal memang saya menyampah dengan Tokio Hotel).

Jadi SIAPA TIRU SIAPA?Tak tau pulak imej pun boleh diplagiat...hak3...cubalah cari identity sendiri....

p/s :
- Entri takde gambar sebab photoshop atau photoscape tiada dalam komputer
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails