BILA DAPAT BERITA BAIK TU MUNGKIN PETANDA BERITA TAK BAIK


Selamat petang semua,saya Bean Moreno baru lepas mengangkat cpu2 yang sepatutnya telah dibuang sebab cpu2 lama tu zaman Chin Peng pun dah tak dipakai.Memang kerja macam ni boleh membuat bisep saya naik tanpa perlu angkat dumbbell,pumping 100x mahupun main tumbuk punch bag.So kalau siapa nak jadi kuat mari bekerja di office saya.Korang jugak tak perlu beli stock Milo cuma kena beli stock Tongkat Ali Power Root je. 

Saya ada dua berita baik untuk dikongsikan dan satu berita buruk.Yang mana korang nak dengar dulu?Ok senang macam nilah berebut nak tau kan.Saya bagitau berita baik dulu sebab ada dua kan.Berita baik pertama ialah "Steven Gerrard" ni akan berpindah ke tempat baru dan dah tanda tangan contract tadi.Yang kedua,saya boleh terlupa saya ada apply untuk tiket wayang.Tetiba dapat email tadi saya boleh blur dan tanya diri sendiri macam mana saya boleh dapat tiket ni :

klik untuk tumbesaran sempurna

Oklah sekarang tiba untuk berita sedih.Harap korang jangan nagis dan jangan buat keputusan untuk terjun bangunan tingkat 14 ok.Terima keputusan ini seadanya.Sebab benda yang perit harus kita terima dengan tenang walaupun itu akan buat kita kecewa.Cuba korang baca ni :

klik untuk tumbesaran sempurna

Tak dapat pulak.Susah2 je saya hantar memanglah lambat sikit tapi beza 2 orang je pun.Tak berperi kemanusiaan lah Project Alpha ni.Tapi takpe saya tetap takkan mengaku kalah.Mesti cuba dan cuba lagi.Walaupun diorang selamba maknyah reject entri saya.Jangan takut saya akan try lagi.Macam tu jugak korang jangan tak dapat sekali terus give away up (feewit Bean pangkah word lagi lah).Disebabkan korang tak mengerti apa itu putus asa saya nak korang dengar.Yang putus asa pun boleh dengan termasuk putus cinta dan juga putus hubungan....



KUMPULAN API - PELITA

P/S :
- Lagu ni jugak saya nak tujukan kepada pemain Badminton Negara untuk Piala Thomas.Pemain Piala Uber mintak maaf kamu mengecewakan saya.Harap boleh pergi final
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails