UPDATE DARI KAMPUNG


Hye guys sorry ye update terlambat dan sememangnya lambat.Bukan apa Pria Romantik berada di kampung dan laptop saya jahanam so takde platform nak update.Nipun curi2 masa  pergi CC (kesiannya ko ni Bean).Saya bila takde laptop ni otak terusa jam tau.Nak menulis pun kena fikir satu hari baru dapat satu entri.Mungkin juga sebab tertinggal kismis doa di KL so otak jadi lembab.

Live blogging ni saya buat kat CC Sg Abong Muo sebab sebenarnya saya ada kerja nak buat (wah cutipun bawak balik kerja).So sambil2 saya nak jugak tulis entri walaupun takde idea.Korang nak tau something tak?Tadi saya buat kerja gila kat town Muar.Disebabkan saya nak masuk kontes Pizzahut tu saya dengan selamba redah masuk Pizzahut Muar lepas tu mintak permission untuk pinjam peralatan dia.Tak pernah dibuat orang.Tapi semangat blogging blogger romantik ini tak pernah putus.So korang nak tau apa saya buat dekat Pizzahut tunggu la entri kontes tu eyh.

Rambut dah panjang ni.Hasrat ati nak buat rambut macam Melromeo yang dulu tapi rasanya saya terpaksa batalkan hajat tuh sebab kepala dah mula pening2 dan mungkin akan merebak menjadi migrain kalau dibiarkan begitu sahaja.So esok mungkin saya akan botakkan rambut saya.Tetiba tadi terasa macam nak organize satu gathering macam kat The Mines dulu.Rasa2 kalau blogger cap ayam macam saya ni organize gath ada ke orang nak datang.Jadi kena ajak nama2 besar tolonglah.Tengoklah kalau takde aral mungkin bulan 5 ni saya nak buat gath lagi.Kita Karok pulak.

Oklah nak kena balik.Nak pergi kedai beli Kikapoo sebab hari semakin panas ni.Perut dah kenyang makan Pizzahut tadi.Anyway thaks to Kak Liza restoran manager Pizzahut Muar sebab melayang permintaan blogger gila macam saya tadi.Korang kena try Pizza FishKing tu memang best.



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails