ENTERTAINMENT : BRITNEY SPEARS MAHU MAYAT DIAWET SELEPAS MATI


Selamat tengahari ye semua.Saya sempat update ni sebab tengah siapkan report so sementara otak masih beku saya update news yang saya terbaca tadi kat kedai mamak sambil makan megi goreng.Semalam saya cerita pasal artis Hollywood mati je kan,tapi kali ni saya nak cerita pasal celebrity Hollywood yang still hidup tapi dah berangan nak mati.Hahaha mungkin dah cukup amal kot.



Korang mesti kenal Britney Spears kan.Kalau tak kenal sila tanya en.Google ye.Tadi saya ada terbaca pasal dia kat surat khabar.Korang pun tau yang dia ni memang suka buat kontroversi bodoh dalam dunia hiburan ni.Tak habis2 dengan isu yang tak sepatutnya dia buat sebagai world entertainer.Kali ni dia timbul satu idea untuk membekukan mayat dia selepas kematiannya.Alasan dia ialah supaya orang masa hadapan dapat melihat kelincahan dia beraksi.Owh please lah weyh kalau dah mati tu macam mana ko nak bangun balik tak logiklah.

Menurut satu berita ada satu syarikat yang bernama Yayasan Alcor Life Extension yang telah beroperasi sejak 1972 menawarkan khidmat mengawet mayat dengan menggunkan nitrogen.Teknologi ni dipanggil "pembekuan cryogenic".Diorang menggunakan suhu sejuk terlampau untuk mengekalkan nyawa manusia dengan tujuan mengembalikan kesihatan apabila ada teknologi untuknya di masa depan.Apa punya mengarutlah diorang ni.Menurut sumber mayat Walt Disney juga telah dibekukan menggunakan teknik ni.

p/s :
- Artikel kredit kepada Berita Harian
- Makin pelik...Semakin maju manusia maka ia akan menjadi semakin bodoh
- Manusia dah tak tau apa itu TUHAN!
- Duit banyak tapi kalau otak dungupun tak leh jadi apa pun
** saya merupakan salah seorang peminat Britney dahulu kala...itu dulu...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails