HADIAH BIRTHDAY UNTUK ALISYA


Contest ni dah publish lama tapi saya masih terkial2 nak taip.hak3...Memang lembab lah ko ni Bean (Lembab perbuatan takpe jangan lembab akal ok).Sorrylah eyh saya bukan apa sejak kebelakangan ni saya online di office menggunakan internet berkelajuan siput babi.Tengah tunggu pemasangan untuk HSBB (High Speed BroadBand) Unify.Sebelum saya teruskan acara contest Eyriqazz ni saya nak mintak maaf pada semua followers dan readers blog ni yang mana ada tinggal jejak.Bukan saya tak nak masuk blog korang dan bukan blog korang tak best.Cuma Kelajuan internet ni membataskan saya untuk bergerak selaju kilat.Dan bila malam je saya mesti keletihan mungkin stok tongkat ali tak cukup.

Oklah,jom kita teruskan dengan contest ni.Kalau nak baca saya melalut memang 5000 patah perkataan pun tak cukup.Dalam kontest ni saya dikehendaki bagi cadangan untuk bagi hadiah birthday untuk Alisya.Walaupun saya merajuk dengan Alisya sebab dia tak nak bagi peluang kat saya mendukungnya tapi takpe Alisya sebab Alisya comel biar abang (uiks?),oklah biar uncle bagi cadangan bernas.Kalau saya jadi Eyriqazz saya akan bagi set Mystar B.Apa benda tuh meh tengok gambar dulu :


Ini adalah portal pendidikan anak2.Ada dua pakej Mystar A & Mystar B.Tapi jangan gatal2 beli Mystar A sebab itu pakej darjah 1 - form 5.Dengan Mystar B ni Alisya dapat belajar benda2 yang simple2.So bermula dari kecil lah kita ajar anak dan itulah kenapa orang Amerika jadi pandai sebab diorang ajar anak diorang start dari kecil.Walaupun saya tak beranak (memang la aiensepet yang akan beranak),tapi sayapun akan buat benda yang sama.

Ini adalah Alisya yang sombong dengan saya semasa Gatsby hari tuh.Tapi takpe dia comel :


Syarat2 yang ketiga ni saya agak lemah sikit.Tapi takpelah saya main tag je kalau taknak buatpun takpe.Orang2 yang saya nak tag :

2) Lily

Entri yang paling saya suka kat Eyriqazz.com ialah entri ini :

Kenapa : Sebab ada nama saya pastuh disebabkan entri nilah traffik saya naik dan follower saya bertambah.

Oklah dah settle tanggungjawab saya kepada dunia blogging ni.Tapi kalau tak menang pun takpe sebab entri ni je dah boleh bagi saya something yang susah saya nak dapat dalam dunia blogging.


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails