ENTRI MENENANGKAN JIWA RAGA


Demam masih menyerang diri ini.Badan masih lemah tetapi Bean Moreno masih pergi kerja sebab nak kena buat Handover.Dengan internet yang lembab ni memang susah nak blogwalking.HSBB still tak boleh pasang sebab pihak yang bertanggung jawab kata kena drill fiber ke bangunan dulu baru boleh.Tapi sampai sekarang takde panggilan dari diorang.Biasalah kompeni monopoli memang macam tuh.

Hari ni satu lagi berita best yang diberitahu oleh Kak Sumi (saya peminat fanatik Sumijelly!!!).Actually benda ni dah lama tapi saya baru tahu.Event tu bulan 1 kalau tak silap saya.Nanti saya reconfirm balik dengan scandal maya saya.Korang masih ingat tak yang team saya ada menang hadiah masa Digi Internet Pimp My Day event.tadi baru Kak Sumi bagitau muka kitorang ada dalam avengalist Digi.

gambar ni kenangan seyh.Team kitorang boleh menang pulak

Bila tengok gambar ni teringat pulak kat team member yang lain.Sekarang tinggal sorang je yang aktif iaitu Cikhel.Lagi dua bz dengan hal masing2 dan blog mereka bersawang sebab terlalu rapat dengan Spiderman.Disebabkan mamat bertopi tu lah kitorang menang modem sebab kehebatan dia meyumpit bull eye.

Hari ni tak dapat nak ping kat GB sebab mungkin kong sakit perut.Saya langsung tak boleh nak buka page GB.Adakah sebab mereka dah tak perlukan blogger cap ayam macam saya.hak3...Tapi blogger cap ayam ini memerlukan GB untuk ping entri.TOLONG!!!

Oklah Bean Moreno nak pergi lunch.Perut dah berbunyi macam muzik disco dah.Jap lagi kalau tak bz saya akan update lagi.Tapi Tolong!!!GB kenapa tak nak terima blogger ini!!!???

p/s :
- Kalau sesiapa nak masuk Event Digi sila ke sini.
- Bila tengok gambar event lama2 barulah saya dapat rasa yang persahabatan itu lebih penting dari wang ringgit
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails