BANGI KOPITIAM


Selamat malam ye.Bean Moreno a.k.a Pria Romantik hari ni agak tidak sihat.Kepala agak pusing dan badan agak lemah tapi tetap memaksa diri untuk menulis.Hari ni saya memang akan buat review pasal makanan je.Tadi saya dah submit entri Pizzahut harap2 diterima dan menang antara 5 pemenag bertuah (ko ingat blogger lain takde jari nak menaip ke Bean?).Sepatutnya saya MC hari ni.Memang tak larat.Tapi disebabkan kerja last minit pihak tertentu saya kena settlekan kerja jugak.Pergh berbulu je.Korangpun rasanya faham kerja yang dibuat secara tak ikhlas.

Oklah semalam saya dan aiensepet singgah ke PD untuk hantar barang ke Kem Si Rusa.Jadi kami mengambil kesempatan untuk berjalan2 di PD (harap2 makcik saya yang kat PD tak baca entri ni.Nanti kecil hati pulak).Kalau ditanya Bangi itu di mana?Mesti semua orang akan cakap Bangi kat Selangor (Saya benci Bangi).Tapi Bangi juga terdapat di PD.Tak percaya tengok gambar bi :

Bangi Kopitiam

Disebabkan keadaan perut saya dan aiensepet yang memang tengah lapar tahap kebulur kamipun singgah tempat ni tanpa memikirkan harga dia sesuai tak untuk blogger cap ayam yang hanya ada RM1.25 dalam akaun Nuffnang ni.Kita tengok dia punya Menu dulu yek :

Hanya kulit depan je yang saya boleh kasi korang tengok

Jadi saya dan aiensepet telah order makanan ini untuk menutup perut yang memang sudah masuk angin.Memang lapar beb.Jadi kami order :

Nasi Lemak with Rendang Ayam

Nasi Goreng Chicken Cop

Cold Coffee Mix with Chocolate

Hm...Amacam berair tak anak tekak.Sedap makanan kat sini.Kalau korang tak percaya pergilah rasa.Yang penting jangan pergi PD semata2 nak makan benda ni dahlah.Itu kojo gilo orang nogori cakap.Bangi Kopitiam ada kat :

- Wangsa Maju
- Bandar Tun Hussein Onn
- Bandar Baru Bangi
- Taman Melawati

So apa lagi try la makan kat sini memang best.Kalau eyriqazz berpantun meh abgang Bean nak bersajak pulak.Takdelah gila ke apa nak bersajak memang sampai lusa baru habis.hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails