ENTRI SUKA HATI


Sorry semalam teremo sikit eyh.Yelah manusia diciptakan dengan pelbagai perasaan betul tak?Hari ni saya sampai awal ke office sebab aiensepet masuk kerja awal.Dia dah maju dah pakai Blackberry Bold 9700.Saya bila lagi?Tunggulah kalau ada rezeki esok lusa pakailah.Tapi semalam masa jenjalan kat Low Yatt saya ada tertarik dengn satu hp LG touch screen.Sayapun lupalah model dia.Mungkin kalau saya menang Pizzahut baru saya beli.Sekarang ni bukan takde duit.Tapi duit nak kena buat benda yang lebih penting dari HP.Manalah tau nanti masa Event Digi Breakfree dapat HP free.Dah tak payah membazir duit.Itupun kalau menang.Costumpun tak tau nak pakai apa.


Seperti mana yang kita tau,Malaysia berjaya melayakkan diri ke Semi Piala Thomas dengan mengalahkan Denmark 3-2.Lu orang bikin gua suspen lah player.Dan seperti mana yang korang tau Saya berjaya menyelamatkan maruah negara (pergh punya perasan ko Bean).Takdelah Hafiz Hashim menjadi hero walaupun Dato Lee yang bagi semangat dapatkan mata pertama.Saya dah patah semangat bila Wong Choon Han kalah (itu tak terkejut sangat sebab tgk gaya dia main dengan Jepun dah tau dah).Nampak cam senang je main badminton tapi nak menang...fuh...

Oklah ada kerja nak kene buat.Nak makan dulu...nanti kalau ada masa saya update something yang ada faedah.Entri ni untuk tarik mood je.Hope jangan meyumpah bila baca eyh...hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails