ENTRI INI KHAS UNTUK MAMAKU - NORJAHNAH BTE ABDULLAH "SELAMAT HARI JADI"

Selamat petang,akhirnya saya berjaya siapkan kerja2 yang berpatutan untuk hari2 akhir saya di sini.Memang teramat penat sebab semua kena ubah jadi benda yang berbeza tapi at last berkat kerajinan Bean Moreno yang kacak ini kerja berat menjadi mudah walaupun terpaksa buat sorang2.Walaupun kerja saya dah settle tapi saya tetap rasa tak best sebab semua orang dah dapat gaji tetapi saya punya gaji kena hold sampai last day.Pergh berbulu jelah kan dah lah bank telefon bertalu2 diorang ni tetap tak nak amik tau masalah saya.Tapi takpelah lagi beberapa hari je pun.


Malam ni ada movie screening dengan Mister Potato dan ia bukan takat movie je tapi ada kontest tau.Harap2 saya dapat menang duit 1K tuh.Korang semua jangan hantar entri ye,bagi saya je yang hantar.Saya memang dah lama nak tengok cerita Prince Of Persia sebab masa sekolah2 dulu saya memang suka main game Prince Of Persia.Harap2 saya tak keletihan di dalam panggung malam ni dan aiensepet di dalam mood yang stabil.hak3....


Oklah tujuan sebenar entri ni adalah nak dedicate kat mama saya Selamat Hari Jadi.Jarang saya nak tulis pasal hal2 family dalam blog ni.Asyik2 tips,asyik2 blogging paling tak kuatpun pasal event yang saya pergi.Tapi hari ni dengan rasa kasih sayang (wah sejak bila kah?) saya nak tulis pasal mama saya.Hari ni adalah hari lahir mama saya yang ke - 54.Korang nampak angka je besar tapi sebenarnya mama saya mempunyai jiwa remaja.Tak percaya?Buktinya mama saya juga ada perasaan remaja seperti saya (remajakah saya?) yang ingin menulis blog.hak3...Mama saya juga mempunyai facebook dan pandai berchatting serta pandai upload gambar dalam profile facebooknya (sayapun tak tau nak upload pic).

Selama ni kan saya asyik terfikir something yang hanya boleh buat saya happy je tanpa fikir yang benda2 tu semua buat mama saya sedih (owh jahat nya ko ni Bean).Kalau korang nak tau saya adalah seorang yang ganas tetapi saya juga merupakan anak yang sangat manja dengan mama saya.Pukul orang sana sini tapi bila mama saya marah saya mesti sedih.Untuk pengetahuan korang saya tak pernah takut dengan orang tapi apa yang paling saya takut ialah bila mama saya membulatkan matanya.Pergh itu saya situasi yang paling saya tak boleh blah.Korang akan nampak mama saya jadi Kakashi Sensei.Bila nampak je mata semakin bulat memang saya akan lari dari situasi.hoho.So saya just Nak wish :


"SELAMAT HARI JADI YANG KE 54 MAMA.SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI"

Cepat2 semua pergi wish mama saya.Kalau tak tak mau letak tips lagi kat sini (ada ke orang nak peduli Bean?).Ni profile dia Norjahnah Abdullah...hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails