ENTRI SANTAI : LAGU WORLD CUP 2010 + TRANSFORMER 3


Selamat pagi,hari ni saya lambat ke kolej (saya bukan student ye).Jalan jam bercampur terlambat bangun semalam.Semalam saya tak sempat nak update blog sebab balik lambat just sempat reply komen yang mana ada.Saya juga dah lama tak blogwalking sebab internet sini terlalu slow dan masa yang terhad.Dulu saya agak bebas seba  ada bilik sendiri tapi sekarang saya duduk di tempat yang terbuka (open air.hak3) so kena jaga perilaku saya sebagai seorang budak baik.

Mamang hot & Spicy siap ada pepper lagi

Tadi masa on the way datang kerja saya dengar radio FlyFM.Tetiba diorang bukak topik pasal Transformer 3.Macam yang kita tau Transformer 3 adalah sequel kepada Revenge Of The Fallen.Korang nak tau something tak?Dalam sequel ni mungkin watak awek cun yang korang idam2 kan itu tiada lagi.Micheal Bay nak cari orang baru untuk gantikan Megan Fox.Owh no!!!Tolong jangan tukar Megan Fox dah cukup hot dah beb.Kalau tukar mesti rating cerita ni jatuh mendadak.Terus terang bagi saya Megan Fox adalah wanita yang cukup2 hot (jangan menggatal Bean,awak tu dah kahwin).Jadi kalau ditukar,siapa yang korang rasa boleh ganti Megan Fox?Adakah :

MILEY CYRUS :

Minah ni terlalu muda lah.Belum sampai time dia

ANGELINA JOLIE :

Tua sangat pulak tapi still hot

 KATE HUDSON :

Terlampau lemah gemalai pulak

Jadi korang rasa siapa yang boleh ganti watak Megan Fox dalam transformer ataupun patut dikekalkan dia dalam citer tu.Sayapun tak sure kenapa Micheal Bay nak tukar dia.Mungkin ada masalah disiplin (kacau laki orang kot...ooops).Nanti saya try telephone Micheal Bay tanya eyh.

Demam World Cup dah nak terasa hangatnya.Saya memang suka tengok bola dan macam entry lepas saya akan sokong Spain.Nak tau kenapa sila baca [sini].Shakira sekali lagi dapat job nyanyi lagu tema World Cup 2010.Saya dengar lagu ni pun pagi tadi kat radio.Boleh tahan best la.Tajuk dia ialah WAKA WAKA.So kalau korang nak dengar lagu ni bolehlah layan kat bawah ni eyh :





p/s :
- Mungkin Rima Fakih kot yang ganti Megan Fox sebab dia ratu Pole Dancer...hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails