BEAN MORENO KE PENTAS BOLLYWOOD,IRON MAN SEBENARNYA TAKLAH HEBAT SANGAT


Selamat malam semua,entry penutup untuk hari pekerja.Memanglah bila hari cuti semua orang keluarkan.Tak terkecuali saya insan lemah lebih2 lagi bila dipujuk aiensepet yang comel.Owh tertewas diriku ini.So berjalan2 lah kami ke OU tempat yang dahulunya yak ramai orang tetapi sekarang dah ramai dan menjadi tarikan pelacong termasuk pelancong Myanmar (main pajak je ni...tak tau betul ke tak).


Walaupun hati girang dapat keluar berjalan2 tapi saya menjadi marah secara total dengan Tokio Hotel (nama apalah diorang pilih ni).Yelah organizer konsert diorang ni tak tau pilih venue lah.Kene pergi training event management lagi.Takde ke venue yang lebih best selain depan New Wing OU.Dahlah parking full then nak U-turn jadi susah.Kang saya sumpah jadi katak sampai matipun Tokio Hotel tu tak femes.hak3...

Pagi tadi Aus ada bagi berita gempar kat saya.Yang video saya,cikhel,dan video dia sampai ke Bollywood.Uiks saya pun tak percaya tapi bila tengok url yang dia bagi tu memang betul.Korang nak tengok?Mungkin lepas ni kami akan berlakon bersama2 Sunjay Dutt dan Amitha Bachan dalam Mohabbatein 2.Ni buktinya hasil kami dah sampai Bollywood :



Nak tengok bukti nyata boleh masuk URL ni :

Alamak terperasan rockstar pulak.Sorry2 eyh semua tapi kalau pelakon bollywood jadi follower blog ni pun cun jugak.hak3...Cerita Ironman dah keluar kat pawagam betul tak?Sape dah tengok?Best ke cerita dia?Orang putih kalau buat cerita memang semua nak gempak je.Tapi pada hakikatnya Ironman tu takde hebat manapun.Graphic je yang buatkan Ironman nampak gah.Kalau nak dibezakan dengan Cicakman,Ironman tak hebat.Sebab Ironmanpun kene buli jugak.Saya ada bukti nak tengok?nah tengoklah jangan menyesal eyh hero korang kantoi kene buli :

Tgk nasib Ironman dah la kene pow shopping,kene angkat barang lagi...

Kesian tak tengok hero pujaan korang,habis duit Nuffnang dia lepas shopping...hak3...Jadi doakanlah duit Nuffnang Ironman ni meningkat next week ye agak Ironman boleh makan kat The Gardens Cineleisure.Oklah nak layan bola dengan harapan seperti entri yang lepas.hak3...

p/s :
- Dengar cerita ada blogger pergi tgk Tokio Hotel.Best ke?
- Thanks to Deydeq sebab kasi invitation tapi saya tak dapat pergi sebab lambat bagitau
- Tak sabar nak landing atas conforter baru...owh la la...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails