DISEBALIK SINARAN MATAHARI PASTI ADA TURUNNYA HUJAN


Hye guys,selamat malam eyh.Saya baru bangun tido ni.Tadi gi jalan2 kat e@curve dan tergoda untuk mencuba makan kat The Garden (actually dah lama plan hari ni baru dapat makan kat tempat cam ni).Mata masih mengantuk so sebelum apa2 saya mintak maaf sekiranya entri ni agak ke laut.Best tau makan kat The Gardens sebab makanan dia memang sedap.Nanti saya buat review tapi bukan hari mahupun esok.

Banyak benda yang best terjadi kat saya sepanjang Isnin sampai hari ni (baru 2 hari padahal kecohnya macam dah dua bulan...hak3).Yelah dapat duit Project Alpha, video dapat adiah terawal dari P1 dan yang paling best ialah saya dah dapat check Nuffnang saya.Tak banyakpun tapi bolehlah untuk bawak aiensepet makan kat The Garden lagi.hoho...Selain daripada itu ramai kawan2 yang dah men"dotcom"kan diri mereka.Geng Gagak Hitam yang terbaru ialah Matjoe.Sekarang dah senang sikit nak ingat nama blog dia.

Ok cukup2.Jangan kita terlalu gembira dengan apa yang menggembirakan tanpa kita ingat ataupun fikirkan sesuatu yang menyedihkan telah berlaku.Tak semestinya kita tengah melonjak kegembiraan tetapi semua orang akan rasa sama macam apa yang kita lalui.Saya masih tersentak selepas baca entri berkaitan saudara Hisham yang baru sahaja meninggal dunia pukul 3 pm tadi akibat kemalangan jalan raya.Dengan lantasnya saya terus buka blog arwah.Sayu pulak rasa.

Walaupun itu kali pertama saya buka blog arwah dan secara realitinya saya tak pernah jumpa dan comunicate dengan arwah tapi penulisan arwah memang best.Apa yang menyedihkan ialah arwah baru sebulan berkahwin.Jadi tak rugi kita selaku insan dan makhluk Allah yang masih hidup ni sedekahkan al-Fatihah kepada arwah.Semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

p/s :
- Dah ramai orang2 baik meninggalkan kita.Dan harap2 Allah tempatkan mereka di kalangan orang yang beriman


Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails