PELIK TETAPI BENAR PADA SUTERABLOGGER DAN TERIMA KASIH CIKHEL


Selamat petang,adus lapo pulak ni...Bangun2 terus mandi & pergi sembahyang Jumaat.Perut dah berbunyi RnB ni.Amacam best tak entri Project Alpha yang semalam tuh.Agak daring kan entri tuh sebab selamba mak nyah je kutuk Lana Nordin.Korang tak rasa pelik ke dengan entri tu?Kenapa kene rasa pelik.Kalau korang rajin baca blog ni dan kenal cara saya menulis mesti korang dapat detect something yang agak fishy.Nak tau apa dia :

1) Entri tu takde typo beb,gila ke apa Bean Moreno kalau tulis mesti ada satu dua typo.hoho.

2) Tiada Link kepada mana2 website ataupun blogger.Bean Moreno tak pernah kedekut link walaupun kepada website yang PR dia 10.

3) Perkataan vavis tak pernah digunakan sebab Bean Moreno akan tulis babi ataupun b**i.

Cukuplah 3 je kan sebab yang lain tu memang kalau korang tuan blog pun susah nak cari.Jadi terus terang yang taip entri tu sebenarnya bukan saya yang kacak ni.Tak mungkin saya dapat tulis entri Project Alpha semalam sebab saya pergi tengok Prince Of Persia kan.Melaiankan saya ada ilmu hitam atau bela hantu raya hak3...

Kalau korang tengok gaya penulisan tu pun agak lain kalau nak dibandingkan dengan cara Bean Moreno menulis entri.Tapi anyway thanks la kat si pambantu am ni kalau tak saya tak submit entri Project Alpha ni.Walaupun maruah agak tercalar (alamak ayat tak boleh blah) tapi dia sudi jugak tolong hantarkan entri untuk saya.Yang tak boleh tahan ada ke patut dia letak gambar ni :


Habis tercalar maruah saya sebagai bakal peserta Imam Muda musim depan.Cis!mesti lepas ni banyak keyword2 panas masuk dalam suterablogger.Sayapun hampir pengsan tengok gambar ni (yelah gambar2 macam ni boleh mengundang taui tak?).hak3...Sebab blog ni bukan macam Beautifulnara tau yang memang habis kamikaze tulis pasal artis.Jadi korang nak tau siapa orang yang bertanggungjawab ke atas entri tersebut...Biar saya dedahkan satu daripada jenayah siber yang dilakukan beliau.ni lah orangnya :


Nampak tak gaya jahat minah ni berwebcam dan dengan gambar ni kita dapat tau yang mungkin banyak lagi jenayah cyber yang dia dah buat.Dia juga ada kutuk artis iaitu Zarina Anne Julie.Orang itu ialah Cik Hel atau nama famous dia Iti.Tapi apa2 pun thanks eyh cikhel sebab hantarkan and submit entri untuk saya.Dah banyak minggu tak sempat hantar sebab Project Alpha memang dah tak nak bagi saya duit.Oklah nak pergi makan ni.Lapar yang teramat sangat ni.Nanti saya update lagi eyh...bye2...

p/s :
- Thanks to Eyriqazz sebab pilih entri saya ye.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails