PROJECT ALPHA : WHO WILL WIN THE WORLD CUP


Selamat malam,saya masih selsema dan situasi ini menimbulkan komplikasi dan kesukaran dalam menghasilkan satu entri yang korang tungu2 (fulamak keluar bahasa kedoktoran pulak).Hari tu saya tak dapat payment untuk Project Alpha 10 (b).Ni balik2 je dah nampak kak ina buat.So saya mesti buat secepat mungkin.

Kalau ditanya pada saya siapa yang akan menang World Cup tahun ni dah tentu saya akan cakap Sepanyol.Kenapa saya pilih Sepanyol eyh.Menurut analisis bola sepak yang telah saya jalankan sepanjang musim (hoho ko ingat ko Sherby ke?) Sepanyol merupakan pasukan yang mempunyai pakej lengkap sebagai satu pasukan bola sepak.Kenapa bukan England?Sebab player England adalah bintang yang kejar popularity dan juga penuh dengan masalah ketagihan seks.hak3..

Kita tengok dari barisan pertahanan,Sepanyol kebanyakannya boleh dan pernah jaringkan gol dalam liga contohnya Carles Puyol dan Sergio Ramos.Gaya diorang pertahankan gol memang best.Nak cerita pasal pemain tengah Sepanyol ada Xabi Alonso,Xavi,Iniesta,dan Fabregas.Itu kira nama2 besar dalam bola sepak yang mempunyai skill dan rebatan yang agak gila.Kat depan pulak tak payah fikir memang Torres dengan Villa dah cukup dah nak hancurkan Gol Keeper lawan.Jadi apa lagi yang korang nak untuk tunjukkan yang team tu kuat.Lagipun Sepanyol Juara Eropah tau.Faktor lain ialah kebanyakan player Sepanyol kacak2 macam saya.

Ni adalah satu produk baru dari Adidas.Cubalah beli siap ada diskaun lagi tau :


Korang tau tak yang P1 ada buat promo untuk pakaej internet diorang?Tak tau korang boleh pergi tengok kat [promo P1].Oklah disebabkan dah promote P1 apa kata kita layan video Project Alpha season 2 :











Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails