BERITA GEMBIRA DARI KENGKAWAN


Selamat pagi,saya baru siap print report so sebelum saya present still ada masa untuk saya bercengkerama dengan korang.Minggu ni saya agak sibuk sehinggakan saya terpaksa buat kerja balik ke rumah.Badan letih2 dan rasa macam nak pergi SPA (bukan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam ye).

Akhirnya saya dapat hantar video untuk jadi Guest Blogger Project Alpha.Actually dah tak fikirpun sebab malas melanda diri.Tapi terasa tak best kalau tak hantar or submit task minggu 9 (b).Jadi kepada korang tolong lah vote video saya yang tak seberapa itu.Video yang bertajuk Bean Moreno - Project Alpha Guest Blogger.Memang agak perit bila suruh orang vote tetiba kena pulak Register.Takpelah saya tak paksa tapi kalau boleh votelah ye.hak3...

Minggu lepas boleh lah saya namakan sebagai minggu penukaran domain untuk kebanyakan blogger dan boleh diletakkan dalam kalendar sebagai cuti umum.Yelah Geng Gagak Hitam sahaja dah berapa orang tukar domain.Ada pulak yang tukar tak nak bagitau.Tapi takpe saya boleh detect dengan alat terbaru ciptaan Smart Shop.Nak tau Geng Gagak Hitam siapa yang dah tukar domain :

- Melromeo.blogspot.com dah tutup sekarang Melromeo.com
- Eyriqazz.blogspot.com dah bungkus sekarang tukar Eyriqazz.com
- Sigilatv.blogspot.com sekarang kat Tanjung Rambutan sekarang dah jadi Cikliliputih.com
- Tertunailahhasratdihati.blogspot.com (mak aiyh punya panjang) dah jadi Kakinakl.com

Minggu lepas jugak menjadi medan pertempuran blogger2 yang tukar template.Geng Gagak Hitam yang dah tukar template :

- Kakinakl.com (yang ni saya marah.selamba je delete hasil kerja saya)

So sebagai seorang insan kita memang dituntut melakukan perubahan untuk diri kita dari baik ke lebih baik.Apa yang dilakukan oleh mereka memang bagus sebab boleh merubah apa yang diorang nak dalam blogging walaupun kena invest sikitlah kan.Yelah nak hasil yang "kick" kenalah keluar duit.Jangan kedekut sebab nanti jadi macam Haji Bakhil.

Kesimpulannya silalah vote saya sebagai Guest Blogger Project Alpha eyh.Kerjasama anda amatlah dihargai.Sekalai lagi kalau nak vote sila lah ke Guest Blogger Project Alpha.

p/s :
- saje2 try mengharap tu tidaklah kan sebab ramai lagi contestant yang gile kentang
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails