APA KATA LEPAS GADUH-GADUH LAYAN LAGU MISS NINA


Hye selamat hari Ahad.Sekejap je dah malam dan saya bru je lepas ambil Datin Seri aiensepet dari kerja.Hari ahad adalah satu hari yang slow bagi setiap blogger kecuali blogger yang top & pandai SEO.Saya tak heran langsung kalau traffik saya teruk hari ahad sebab memang macam tu.Kalau nak traffik best kena lah rajin sikit.Memang tak boleh nak buat apa2 sebab hari Ahad memang saya nak updatepun malas (abis ni bukan update ke?).

Malam semalam saya dapat buat blogwalking guna blogged.my.Kat sana lebih kurang macam gengblogger jugak banyak blog yang boleh kita baca (blog sendiri pun boleh.hak3).So macam2 ceritalah yang kita boleh tau sebab dah macam baca surat khabar & banyak reporter percuma kat situ (termasuk Bean Moreno).So terbacalah satu blog ni yang agak tak berpuas hati dengan blogger lain.Hehe ini cerita best jarang nak tengok kes2 hangat macam ni.So saya mentelaah semua entri2 dia.Apa yang pentingkan saya suka cara penulisan dia.Cool beb (tak semestinya saya sokong apa yang dia buat).Sampaikan terkeluar bahasa baru iaitu "Tuhan Traffik" wah sungguh advance gitu.


Sebelum ni pun kita ada dengar isu pasal blogger gaduh dengan blogger.Dua2 blogger ni memang top dan semua orang kenal tapi puncanya saya tak tau.Sampai kes saya dengar nak bawak ke court (bukan Courts Mamoth,itu sayapun benci).Owh boleh jadi sampai gitu eyh pergh...Saya bukan nak jadi batu api or apa2 lah kan.Saya ambil jalan tengah dan dua2 blog tu saya tak letak komen.Saya just baca je.Sebab kang tak pasal2 saya kena tuduh pembodek kan. padahal saya masuk blog yang lagi satu tu pun ibarat hari raya.Saya juga tak nak digelar blogger talam dua muka so cukuplah saya bagi pandangan je eyh.

Sayapun tak faham sekarang ni kalau ada pergaduhan antara blogger dah semua berani keluarkan link dan tuju terus kat orang tu.Lepas tu mula balas2 then melibatkan orang lain.Sedar tak kita benda ni akan mewujudkan puak2 antara blogger2.So bila blogger cap ayam macam saya ni blogwalking nak drop komen pun takut.Yelah takut bila kita drop komen nanti ada pulak pihak2 puak Baju Merah marah.Bila drop komen kat puak Baju Merah,kena tembak pulak dengan puak Baju Kuning.Jadi walau apapun yang kita buat satu je yang kita kena ingat,blogging itu adalah subjective sebab tak semua yang kita buat itu orang suka dan tak semua yang orang lain buat kita akan suka.

Daro korang gaduh2 kan apa kata korang buat gath dapat jugak beramas2 kan.ataupun susah sangat layan lagu Miss Nina dengan Colby O'donis ni :




p/s :
- Saya tak sokong Baju Merah dan saya tak sokong Baju Kuning tapi saya sokong Selangor...amacam gerek tak?
- Sayapun pernah juga tak puas hati dengan blogger lain tapi takde sampai keluarkan link dia sebab saya buat entri tu pun atas dasar kawan dan nasihat
- Artis Malaysia dah ramai yang buat feat dengan artis luar...memang baguslah diorang ni
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails