PROJECT ALPHA : MY WIGGY DESIGN (DESIGN YOUR IDEAL WIGGY)

Selamat malam semua,Bean Moreno bukak j3 blog tetiba ternampak banyak blog yang owner dia dah jadi desiner untuk P1 Wimax.Jadi untuk tidak terlepas peluang Bean Moreno menggunakan kebijaksanaan dan juga kekreatifan akal dan minda untuk buat satu design wiggy.Kalau ditanya saya design apa yang saya nak buat untuk P1 Wimax Wiggy saya nak design yang simple tapi cun.Kalau ikut kepala otak saya yang agak gila ni saya nak letak gambar naga (ooops terobses pulak).

Jadi selepas bertafakur saya terfikir nak buat design binatang jugak.Binatang nipun ganas dan melambangkan keberanian dalam hidup.Ia jugak pantas dan memberi maksud yang Wiggy ni mampu memberikan kepantasan kepada pengguna,maka saya nak letak :


Maka Lepas menggabungkan element di atas saya hasilkan wiggy saya sendiri :


Amacam cun tak design Bean Moreno.Ni baru edit photoshop yang tadi outbrain tuh printsceen direct,hehehe..oklah jom layan video Project Alpha :












Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails