CHINA MENANG PIALA THOMAS + CHELSEA JUARA BERGANDA + MENTOR


Selamat malam ye,saya baru lepas balik cuci kereta.Dah bape minggupun saya tak ingat hari ni baru dapat cuci tu pun kene que 6 biji kereta.Saya nak mintak maaf kalau entri sebelum ni banyak typo.Keyboard laptop tu ada masalah kene taip kuat2 baru keluar huruf dia.Semalam saya ada aktiviti lepaking dengan blogger lain.Kalau korang alert semalam Hari Belia + Jom Heboh.So memandangkan Melz ada kat KL sayapun ajak dia lepak.


Tadi saya just sempat tengok 2 perlawanan Piala Thomas.Lin Dan kalahkan Taufik Hidayat.Then beregu Indonesia pun kalah.Bila  blogwalking tadi saya dapat tau Piala Thomas masih di China.Walaupun kita ada player ranking no 1 Dunia iaitu Dato Lee Chong Wei,Lin Dan selamba je tapaukan.Ni keputusan akhir badminton Piala Thomas :

Lin Dan vs Taufik Hidayat 21-7, 21-14

Chai Yun/Fu Haifeng vs Markis Kido/Hendra Setiawan : 25-23, 16-21, 21-12

Chen Jin vs Simon Santoso :19-21, 21-17 

Semalam jugak kita dapat tengok team mana yang hebat dalam BPL.Chelsea menang dua cup untuk season ni.BPL & Fa Cup adalah milik Chelsea.Walaupun Portsmouth cuba menghalang tapi jaringan Didie Drogba meletakkan Chelsea pemenang berganda di England.Saya lebih rela Chelsea or team lain menang asalkan bukan Manchecter United.Hak3 puas hati...


Oklah nak gi tengok Mentor.Tadi terdengar suara Protege Mus May memang best.Boleh tarik high note.So saya rasa mungkin ada peluang dia nak jadi juara Mentor musim ni.


p/s :
- Sorry kalau entri ni macam bosan sebab vuaca agak panas tak dapat menulis dengan mood yang betul...hak3
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails