ENTRI PEMBUKAAN PADA HARI ISNIN - MENTOR + AF8


Selamat pagi,hari ni saya terlambat 10 minit masuk office.Jalan jam pulak hari ni.Hari ni saya akan siapkan baki2 kerja yang tinggal di sini.Sebab saya akan serahkan tugas saya pada IT person yang baru.Harap2 dia boleh harung kehidupan kat sini.Saya akan cuba hilangkan perasaan "Monday Blues" untuk mencapai target saya iaitu "Kerja Selesai Hati Senang".Kalau korang nak tips tunggu petang2 sikit sebab kalau saya bagi tips pagi2 ni dah tentu korang malas nak buat.Jadi entri ni adalah entri santai untuk rehat2kan kepala otak je.


Semalam saya boleh terlayan Mentor.Sebenarnya saya pun tak tau sangat pasal mentor dan protege.Setiap pagi bila saya lalu Seri Pentas mesti nampak banner Mentor gambar Joe Flizzow,Dayang,Mus May,Ziana Zain,Mas Idayu dan siapa ntah.hak3...Nama Protege satu hape pun memang saya tak tau.Tetiba semalam tengok Mentor Ziana Zain announce yang protege dia digugurkan.Siapa lagi kalau bukan Thalia.Protege baru dia nama MOHD (suara boleh tahan tapi muka ada style macam Black ar...tiru ke apa?).Alasan dia adalah Thalia belum cukup bersedia nak masuk competition besar macam ni.Hm,ye ke?Ntah lah itu dia punya hal.

Macam semalam yang saya cerita,saya tertarik dengan persembahan Ayim iaitu protege Mus May.Gila boleh dia tarik high note macam Mus May.Respect ar sama lu bro.Saya pernah bawak lagu May masa karok tapi lepas tu balik2 suara jadi suara itik.hak3...Protege kumpulan lain saya tak tengok lagi.Mungkin ada yang best juga.So dari layan AF8 yang gedik tu baik saya layan Mentor.Baru dapat kepuasan.Dan kalau tak sila Ain adalah peserta terakhir AF8 yang tersingkir.

Oklah nak sambung kerja.Kalau tak sampai bila2pun tak siap.Harap korang enjoy di "Monday Blues" ye...

p/s :
- Tak pasal2 saya jadi wartawan hiburan pagi ni
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails