I WANNA WATCH TOYS STORY 3


Korang nampak tak gambar apa kat atas tuh?Itu adalah gambar cerita kartun 3D yang memang top kat dalam dunia iaitu Toy Story 3.Cerita ni start kalau tak silap masa saya form 3 dan masa tu saya kat MRSM Terendak yang sememangnya susah nak dapat tengok video.Dulu saya minat tengok cerita ni sebab banyak barang2 mainan yang cute2 (saya juga salah seorang peminat game Digimon.OOOpps).

Apa yang menariknya cerita ni ialah gambar dia memang cantik.Saya tak suka sangat yang terlalu nampak real macam Christmas Carol.Toy story ni nampak je macam untuk budak tapi moral value dia memang banyak terutama sekali pasal Friendship.


Dalam banyak2 watak saya meman suka watak Buzz Lightyear.Memang cool sebab perwatakan dia agak sombong dan cool.pastu colour diapun agak menarik kalau nak dibandingkan dengan watak2 kartun lain.Gadget2 yang dia pakaipun memang best.

So saya nak share sikit pasal watak baru yang saya rasa macam best dalam Toy Story 3 ni.Saya akan tunjuk gambar kat korang untuk korang tengok ye.Ni lah watak baru yang saya minat tengok :


Kenapa saya minat watak ni.Sebab dia kelihatan comel dan nakal.Rasanya dia ni watak ganas dalam Toy Story 3 nama dia Sparks (bukan Spark Remp-IT).Apa pendapata korang?Korang suka tak tengok cerita ni?kalau suka jangan lupa gi apply tiket dari Nuffnang ye.Nak apply baca [sini]
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails