MOVIE : DECENT 2


Morning semua,saya baru sampai office.Saya terbayang yang hari ni sure kena siapkan kerja yang tinggal lagi sikit kalau tak hati tak tenang.Korang mesti pelik kenapa saya tak update blog semalam.Sebab saya dah malas nak update.Takdelah sebab semalam saya dan aiensepet pergi isi masa lapang dengan tengok wayang.Walaupun belom gaji kitorang tetap dapat tengok wayang sebab kitorang Nuffnangers.Yelah tiket free sapa yang tak nak.


Oklah,semalam saya dapat tiket percuma tengok cerita Decent 2.Kalau bukan Nuffnang bagi memang saya tak tengok cerita2 tajuk pelik2 ni.Sorry ye entri kali ni saya tak sempat nak jumpa blogger2 lain sebab saya sampai lambat dan pergi makan.So takdelah gambar2 yang menarik.Actually cerita ni adalah sambungan cerita yang lepas.Saya tak tengok Decent part1 so saya tak tau dari mana wujudnya binatang2 tuh.

Sinopsis :

Cerita ni bermula bila ranger hutan menemui seorang wanita berlumuran darah.Rupa2nya perempuan itu berjaya keluar dari tempat yang amat menyeramkan.Perempuan tersebut hilang ingatan dan pada masa yang sama polis dan pasukan penyelamat tengah cari kawan2 dia yang hilang.Jadi untuk mencari polis suruh perempuan ni bawak mereka pergi tempat tuh.Maka bermulalah ekspedisi mereka yang berani mati itu.

Kat dalam gua granit tu macam2 kejadian berlaku.Kejadian pertama yang menyebabkan kematian apabila polis tua (bapak menyampah saya tgk dia ni) buat tindakan bodoh yang membuatkan makhluk itu perasan kehadiran diorang.Dalam perjalanan mereka cari jalan keluar seorang demi seorang mati kena makan.Sampai mereka terjumpa kawan perempuan tu yang bernama Juno (apa punya nama lah).Hanya dia je yang tau jalan untuk keluar.Tapi dalam cerita ni bab last dia memang tragik dan sedih.Kalau nak tau pergi beli tiket

Screen Shot Decent 2 :

inilah makhluk ganas tu

Sarah tengah berlawan dengan makhluk halus tu.Apahal tak panggil Harun Din je

Polis perempuan yang berani

Inilah pelakon yang paling cun tapi malangnya dia pelakon tambahan je


RATING 2.5/5
Jalan cerita agak lambat tapi dia punya suspen lagi best dari naik roller coaster tau.

Tak banyak gambar untuk cerita ni.Nuffnangpun tak hantar lagi gambar2.Bagi saya kalau korang sukakan cerita suspen yang terkejut2 cerita ni bestlah sebab memang kalau korang penat2 balik kerja korang tak dapat tidur dalam wayang (macam saya) sebab penuh dengan aksi kejutan AF8.So belilah tiket.

p/s :
- Pergh hati dub dab2 siot tengok cerita ni
- Yang penting nya cerita ni takde adegan cium2
- Pesakit yang ada asma,lelah or sakit jantung jangan tengok cerita ni baik pergi tengok Lagenda Budak Setan sebab takut time tengah tengok kena panggil ambulan pulak.
Usha Trailer dia :





Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails