PROJECT ALPHA : HOW MANY WIGGIES


Waduh2 apahal makin susah nak dapat duit Project Alpha ni.Dulu senang2 je buat entri dapat sekarang dah macam masuk kelas Add Math pulak.Mungkin cabaran kali ni lagi susah daripada belajar Trigonometri.Minggu ni nak kene mengira bilangan Wiggies.Macam tau2 je saya baru balik dari P1stop.Dah lah Bean Moreno ni ada migrain kasi task yang banyak guna penglihatan dua alam (wah cerita DR Rozmi tuh).



jadi dalam keresahan saya teka benda ni ada 220 (aceh...mana dah tau kan saya meniru).Jadi kali ni terpaksa saya plagiat jawapan orang yang dah hantar.Terima kasih ye siapa yang hantar dulu...hak3...

Dah puas layan Wiggies kan jom layan Project Alpha Video pulak :

EPISOD 22 :




EPISOD 23 :




EPISOD 24 :






EPISOD 25 :





Amacam dah puas tengok si Cheesie tuh.Kalau nak ngorat kena jadi top earner cam Kenny Sia Ok.Kalau takat duit Nuffnang just macam saya je jangan mimpi.


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails