BEAN MORENO BIKIN PANAS SAMA NUFFNANG


Hye selamat tengahari,Bean Moreno baru lepas bersiap nak pergi klinik dan ke Office Nuffnang.Untuk apa ke klinik?Dah tentulah saya nak pergi beli sparepart kete itu pasal saya ke klinik.hak3...Takde lah saya nak gi check up.Untuk apa saya ke Office Nuffnang?hoho persoalan itu besar dan terlalu rumit untuk dijawab.Korang tak tau ke Timothy tu kawan saya masa sekolah.Saja2 je ajak dia lunch.hak3...taklah nak gi ambil hadiah Project Alpha.So lepas ke office Nuffnang nak gi usha handphone untuk Aiensepet.

Semalam Bean Moreno bikin panas sama Nuffnang.Hak3...Dah dua kali nama saya naik.Korang jangan salah faham,saya takde pun mengorat Fourfeetnine.Kalau saya mengorat si Fourfeetnine dah tentu semua income Nuffnang saya kene block dengan Timothy.Gila ke apa?Aiensepet lebih comel dari dia tau.

Adakah korang twiterer?kalau korang rajin buka twitter mesti ada follow Nuffnang kan?Kalau korang follow Nuffnang ada tak perasan benda ni :



Korang rasa senang ke nak masukkan entri dalam twitter Nuffnang?Tak susah beb senang je.Kalau susah takde dua kali nama & entri saya naik kat twitter diorang.Bukan nak berlagak korang jangan salah faham eyh.Saya cerita sebab nak kasi mood blogging korang yang dah ke laut datang semula.Kalau blogger cap ayam macam saya ni dengan selamba je boleh bikin hal dengan Nuffnang.Korangpun mesti boleh.So Usaha Tangga Kejayaan.

p/s :
- Oklah nak gerak Chow!!!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails