BILA BEAN MORENO FEATURED KAT KAMUNITI BLOGGER

BILA BEAN MORENO FEATURED KAT KAMUNITI BLOGGER

Salam guys,

Hari ni tetiba menjadi pemalu sebab terperasan satu benda yang saya sendiri tak sangka.  Mula-mula terfikir apasa link masuk dari Komuniti Blogger.  Dengan positif saya terfikir yang itu referral entri saya sebelum-sebelum ni.


Dengan perasaan ingin tahu yang terlalu memuncak maka saya cuba tekan link tu maka terkeluarlah cerita tentang blogger cap ayam ni :


Amacam hensem tak?  Ni gambar time saya baru lepas keluar wad HUKM dulu.  Tapi saya still tak percaya so saya klik lagi link tu (mak aiyh kalau iklan Nuffnang click macam tu dah kira fraud click dah). Yelah memang betul depa review blog ni. huh!  Tetiba pengsan kejap 10 minit.  Anyway thanks to Komuniti Blogger sebeb berani review pasal blogger cap kentang putar macam saya.


Sesungguhnya saya tak sangka ada blog komuniti yang nak review pasal saya dan blog saya.  Malu siot nak berhadapan dengan blogger-blogger lain. Even review dan featured ni tak sehebat Redmummy dalam Harian Metro dan CikEpal dalam Remaja tapi syukurlah dari takde langsung.


So bagi siapa yang ketandusan traffik even dah ping entry kat serata Langkasuka boleh cuba plak ping kat Komuniti Blogger sebab tiada bayaran dikenakan.  Cubalah mana tau lepas pink traffik korang up sampai juta-juta.


p/s :


* Money and fame in blogging will come to blogger that sincere in writing
* A big thanks to Komuniti Blogger for the review


* Nak tau kelebihan Maybankcard?  Saya ada info menarik tentang Maybankcard

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails