YEEHAAA! SUTERABLOGGER SEKARANG DAH BERSITELINK

YEEHAAA! SUTERABLOGGER SEKARANG DAH BERSITELINK

Salam guys,

Actually mata dah rabak dah ni tapi sebab ada sikit happy maka saya nak gak up satu entri.  Tadi bertweet dengan seorang rakan blogger yang dah kekwat sekarang.  Hari ni baru dia nak tweet saya itu pun lepas saya tweet benda ganas.  Apa-apapun thanks to Hakim sebab inform satu benda yang saya tak perasan :

Aga terkejut blog cap kentang putar ni boleh diberi sitelink oleg uncle G.  Anyway alhamdulillah so saya try check menggunakan cara konvensional adakah benar gosip artis ni sebab takde keluarpun kat Blog Beautifulnara mahupun Ohbulan.  Maka result dia :




Walaupun kelihatan itu hanyalah sitelink 'cap ayamz' tapi ia tetap sitelink tunggu sikit masa ia akan bernama.  Tapi sorry saya tak nak bukak pasal sitelink google ni tunggu esok saya terasa macam nak buat vlog.


p/s :


* Blogging perlukan masa, kegopohan akan mendatangkan kerugian. Ingatlah blog tersayang...


* Nak tau kelebihan Maybankcard?  Saya ada info menarik tentang Maybankcard
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails