SIAPA SI TUA YANG HOT? | POLL

SIAPA SI TUA YANG HOT? | POLL

Salam dan selamat petang...Dah minum petang?Kalau kerja kerajaan dah syok melepak dengan dak-dak kat cafe time ni.Hak3...Ramai yang tanya saya kenapa saya dah jarang update blog ni?Jawapannya mudah iaitu saya banyak kerja.Walaupun saya kerja office hour tapi kalau ada kerja luar jangkaan akal maka saya kena stay up.hak3...






Oklah ni entri simple je sebenarnya.Actually saya nak try satu style blogging yang saya terjumpa dari satu blog Indonesia.Nama dia ialah 'poll blogging'.Poll blogging ni bermaksud menulis entri berpandukan poll.Faham tak?Ok bagi yang memang lampi (lambat pickup) saya akan cuba blog berpandukan percentage poll atau senang kata survey.Menarik tak?Benda ni akan jadi menarik kalau korang participate iaitu vote.So saya boleh lah tau selera korang takdelah saya tulis entry ikut hati naluri remaja saya ni kan.Poll akan bertahan selama sehari.


Untuk julung kalinya saya nak tengok apa pendapat korang pasal tajuk poll pertama ni iaitu Si Tua Yang Hot.Korang rasa siapa antara celebrity Hollywood ni yang dah tua tetapi masih hot.Jadi just respond pada poll je dan saya akan menulis ikut result.Nak lagi syok korang komen dengan bagi reason atas pilihan korang tu.Sebagai contoh kalau korang cakap Bean Moreno itu Kacak terangkan kenapa dia kacak.Hak3 nak perasan sekejap ye.Ok hope dapat sambutan dari korang...Let's start it now :










p/s :

* Kadang-kadang bila buat perubahan mungkin ada kemajuan.Betul tak?
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails