MALU RASANYA BILA DILAMAR TAPI!

MALU RASANYA BILA DILAMAR TAPI!

Selamat petang.Kan best kalau petang-petang macam ni dapat kopi panas dengan goreng pisang Mak Lijah.Memang terangkat beb.Tak payah makan apa-apa dah gerenti layan.Bila dah lama tak update memang akan terasa tak best bila nak bawak keluar entry.So petang-petang macam ni tulis benda lagha la jawabnya.

Tadi check mail saya dapat satu email yang agak menarik dan merupakan satu lamaran untuk saya (chewah bunyi macam ada orang meminang kan).Mula-mula rasa teruja lah kan sebab gila terkejut ada orang nak tumpang ads kat dalam blog cap ayam ni.Mail dia lebih kurang macam ni :


Saya ********* salah seorang dari pengurus akaun dari *******. Setakat ini, rangkaian pengiklanan online kami telah memperolehi jumlah tontonan sebanyak 2.1 billion untuk lebih 2,000 pengiklan dari 93 negara setiap bulan, dan ianya semakin bertambah.Kami menyediakan platform periklanan berlandaskan prestasi untuk pengiklan dan publisher untuk membantu meningkatkan pulangan pelaburan mereka. Kami komited untuk membantu klien kami meningkatkan bisnes mereka melalui periklanan online dan membolehkan mereka mempunyai kempen pemasaran online yang efektif di Asia dan di seluruh dunia.

Tapi yang paling bikin saya cair ialah bila terbaca ni : 


Basically kami beroperasi dengan berpandukan revenue share basis of 70/30 (publisher akan dapat 70%, dan kami 30%) dengan 30 hari terma pembayaran melalui paypal atau wire transfer.And for your info, the minimum payout for publisher is USD $50.

Amacam cair tak?Sapa tak cair beb 70/30 beb!Kalau saya ni Bean Moreno yang dulu dah memang saya tak berfikir lagi memang sauk je beb.Duit tu tapi sekarang saya dah berubah,saya dah tak macam dulu dah sebab saya dah jumpa satu jata kunci yang best dalam blogging iaitu 'Loyalty'.Saya dah dengan Nuffnang dekat 3 tahun so dah banyak dah saya rembat hasil Nuffnang.Rasanya dah berapa ribu Nuffnang habis kat saya.


Lagipun saya merupakan salah seorang pioneer dalam GliteratiPlus jadi tak mungkinlah saya akan belot.Bak kata malik jika belot maut!Jadi saya mintak maaf banyak-banyak sebab saya tak dapat nak join company ni walaupun tawaran tu agak best tapi saya memang loyal dengan Nuffnang dan tak pernah nak tukar.Lagipun saya dah serik kene tipu dengan ads company yang lain sebab kebanyakannya menipu.Jadi :



Nuffnang Bean Moreno




P/S :

* Saya dah puas dah blogging...Selagi tiada loyal dalam hati maka korang takkan rasa puas!Trust me...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails