CONTEST | PHOTO FAMILY PALING CUN TIME RAYA

CONTEST | PHOTO FAMILY PALING CUN

Hye selamat ,malam ni terasa macam malas nak tidur awal.Saya tau ramai yang belum tidur lagi so saya rasa nak announce something.Mesti ramai yang tanya bila Suterablogger nak bikin contest.Betul tak?Malah (alamak skema lah pulak) ada jugak yang berprasangka yang Bean Moreno ni kedekut.Korang sila,saya tak kedekut dan saya bukan jenis sorok duit Nuffnang pergi haji ye.

Ok sempena hari raya ni beb,Bean Moreno nak buat satu contest untuk korang.Duit Nuffnangpun saya dah cashout so apa salahnya kongsi ngan korang kan.Kali ni saya nak buat contest "Photo Family Paling CunTime Raya".Detail contest :

1) Terbuka pada blogger & orang yang ada facebook (ni bermaksud yang takde blogpun boleh join)

2) Tak perlu jadi follower blog ni (saya paling tak suka i follow , you follow)

3) Like kat Facebook Fan Page Suterablogger (yang ni mesti sebab saya akan masukkan gambar kat fanpage.Then nak tag korang.

4) Hantarkan Gambar family time raya yang korang rasa paling cun!contohnya macam ni :



5) Korang boleh send gambar ikut email takpun kalau dah ada dalam facebook just tag suterablogger (sebab tulah saya sutuh like FB fan).So saya senang u olz pun senang.Gambar tu mesti ada gambar korang ye.


6) Caption yang best pun adalah salah satu faktor untuk menang.


7) Pemenang akan diumumkan di dalam Fan Page Suterablogger  dan di suterablogger.com( nampak tak kenapa saya suruh like?)


8) Duration contest adalah dari 27 Sept - 10 Oct 2010 (yelah 11 hb raya dah habis!).Pemenang akan diumumkan pada 13 Oct 2010.


9) Hadiah :


1st - RM50
2nd - RM20
3rd - RM10


Semua hadiah adalah dalam bentuk wang tunai (sila sediakan akaun Maybank) ataupun topup (bagi yang guna prepaid).


p/s :
* Ni adalah satu cara untuk berzakat pendapatan.So jomlah lah join boleh saya cuci harta.


INI ADALAH STICKY POST!SILA KE BAWAH UNTUK ENTRY BEST!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails