MENCARI KEPUTUSAN DALAM KEKUSUTAN

MENCARI KEPUTUSAN DALAM KEKUSUTAN

Hari ni 31HB Oktober dan esok dan nak masuk bulan baru.Kalau kita tengok kalendar kita dah masuk zon-zon akhir 2010 so apa yang dah kita capai sepanjang 2010.Azam awal tahun tiap-tiap tahun bertukar-tukar tapi adakah semua yang kita list down sebagai azam tu dah tercapai ke blom.Azam saya tahun 2010 :

* Nak cari kerja yang stabil - Mungkin dah kot sebab saya happy dengan kerja sekarang
* Nak jadi PAPA - Yang ni belum lagi dan kena usha lebih KERAS..hak3
* Nak Pakai Domain - Saya start dotcom bulan 1
* Nak aktif dalam blogging - Start bulan 1 jugak saya memang gila event
* Nak belajar benda baru dalam IT - Sekarang saya dah belajar tentang Oracle
* Nak kumpul duit - yang ni tgh diusahakan
* Nak hantar mak bapak pergi haji - belum lagi...

Oklah tu azam saya awal tahun 2010 dan ada sebahagian dah capai.Actually entri kali ni saya nak tanya pendapat korang.Andai kata korang berpeluang tukar blog korang jadi self hosted hosting mana yang korang nak guna.Dari semalam saya buat research dan comparison pasal hosting yang ada.Actually ni azam tahun depan tapi selepas diracun oleh beberapa blogger lain saya rasa hijrah itu perlu.wow! ayat bunga la beb.So saya nak pandangn korang apa pilihan yang patut saya buat :

Shinjiru Hosting Plan

Internet Hosting Plan


MesraHosting Hosting Plan


ServerFreak Hosting Plan


Lepas korang usha plan-plan yang ada apa pendapat korang.Keempat-empat hosting company ni ada 24/7 support dan itu sebenarnya yang penting.Kalau nak cite pasal bab harga memang susah sebab yang penting service dia betul tak?Kalau bayar harga murah tapi downtime seminggu 5 haripun tak best jugak.

So Hosting Company mana yang PILIH ?




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails