LADY GAGA - SPEECHLESS


LADY GAGA - SPEECHLESS | MP3

Srlamat malam.Entry pendek dan simple untuk korang semua.Akhirnya saya berjaya bikin template dan header sendiri.Walaupun mungkin bagi korang tak menarik tapi cukuplahkan untuk blog biasa-biasa macam ni.Nanti kalau Suterablogger dah meletup saya buat baru dan mengancam.Lagipun i am a busy business man so masa terhad lah.

Oklah tanpa buang masa saya nak share ngan korang lagu or single terbaru dari Lady Gaga.Sebelum ni dia bikin kontroversi dalam video Alejandro sampai bergaduh dengan Katy Perry.Kali ni saya tak pasti apa pulak yang dia nak tunjukkan.Tapi rasanya lagu jiwang camni kalau dia dapat masukkan unsur freemason memang dia hebatlah.Ok jom layan lagu dia dulu :



Lady Gaga - Speechless [Download Here]

Komen Bean Moreno :

* Biasanya Lady Gaga terkenal dengan lagu yang funky dan boleh dibuat clubmix tapi kali ni lain.

* First time saya dengar lagu ni ingat Roxette yang nyanyi sebab irama dia lebih kurang macam Roxette.

* Lagu ni sesuai dilayan oleh orang yang dalam hati ada taman.Bila putus cinta sebab mungkin boleh jadi penawar.hak3...

p/s :

* Apa pendapat korang tentang Gaga?
* Layan gak lagu ni!
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails