-= AnDai Aku SeBuaH IPOD=-



Entry kali ni memang pelik...ntah tetibe plak terpk nak tulis entri pelik ni...
Nak kate pelik pun xpelik sgt la(grungra)...haha...
xdela sebenarnya bende2 ni kite pernahpun tulis masa sekolah rendah...
biasanya karangan "aku sebatang pen","aku sehelai kertas"...
Mungkin zaman tu ipod or MP3 belom wujud kot...haha...

Kenapa saya terpk nak jadi IPOD :


- Multifunction dalam erti kata lain byk kegunaan...boleh simpan lagu,boleh simpan data
,boleh layan video clip,& macam2 lagey...So kehidupan sepatutnya macam tuh...kite
boleh buat semua bende...bile xtau belajar n belajar sampai pandai... So we will earn respect

- Flexible maksudnya sekiranya IPOD boleh melayan tuannya dengan memainkan
macam2 lagu untuk hiburkan tuan die so sayapun nak jadi flexible...Bile orang sedih
saya akan cube jadi sedih dan menggembirakan die...Bile orang susah saya akan cube
tolong settlekan...Macam IPOD bile tuann die nak dengar RNB die kuarla lagu RNB bile
dengar lagu Inul kuar la lagu gerudi Inul...bile nak jiwang kuarla lagu ST12 (adik suke dengar lagu ni...hahaha)

- Menghiburkan orang maksudnya bile ada orang disekeliling saya sedih saya akan cube
buat die happy n lupekan kesedihan...buat lawak sampai orang yang sedih tu ketawa...haha

- Boleh simpan byk data dalam erti kata lain bukan pelupa...(pelupakah aku???)

- Boleh simpan rahsia maksudnya contoh macam IPOD hanya tuan die je tau apa yang ada dalam IPOD lagu ke..ehem2 ke...so die xleh nak bagitau orang mahupun IPOD2 yang lain...
Kalau la semua orang macam ni bagus beb...Aman dunia...


So buat masa sekarang ni saya rase ni je kot yang boleh saya simpulkan sampai otak sayapun dah tersimpul...Harap2 korang berpuas hati dengan kesimpulan IPOD ni eyh...hahaha...

p/s :

* Grungra merupakan perkataan yang dicipta semasa belajar dulu bermaksud cakap belit2...
* Bile la ada orang nak belikan IPOD NANO ni...hahaha...
* Wujudnya entri ni berdasarkan cerita dalam radio hotfm...hahaha...



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails