-= UmPaMa PoKok YanG RenDanG XbErBuaH =-


Ntah betul ke tak pepatah yang saya guna ni...
sekali dengar macam kelakar je...
Bukannya apa dah lama sangat saya tinggalkan apa yang saya belajar...
Tetibe tadi termasuk blog kawan2 masa blog walking...
Kalau korang igt Blog Karipap yang pernanh menggegarkan arena pembloggan stu
ketika dulu...
Saya belajar satu ilmu ni bersama dan sekadar berkongsi bersama...
Dulu rajin buat tapi bile sampai satu time saya agak ke"bz"an...
so saya pun hampir terlupa nak buat and apa yang saya telah pelajari...
Sorry Doc...
So mulai hari ini saya berjanji dengan diri saya...
Saya akan mulakan semula ilmu yang dah lama saya tinggalkan...
-BACK To THE LAW OF ATTRACTION-
"Positive frequentcy will ATTRACT Positive Effect"

p/s:

- oklah saya nak gi amik bini balik keje dulu yek...BYE2...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails