-= BOTAK =-

Bila Otak Terang Ada Kemajuan

Saya buat ayat macam ni sebab bile tengok iklan2 yang wujud kat TV sekarang ni...
Bukan apa bila otak terang ada kemajuan dalam apa yang kite buat...
Cube korang tengok kalau korang perasan iklan2 zaman sekarang ni teramatlah
kreatif...Tula bila kite gune full limit otak kite macam2 yang kite nampak...
Bila imaginasi kite digunakan dengan betul maka kreatif tu akan muncul dan pencipta akan
tolong kite dengan memberi petunjuk die melalui ilham...


CREATIVE = CREATOR + MOTIVE

Bile kite berimaginasi maknanya kite tengah berada di alam asal kite dan kite sebenarnya
berada di "CRATIVE WORLD" yang mana kite boleh membentuk apa sahaja keperibadian
diri kite dan persekitaran dengan syarat kite menghormati the Law of Nature...
Mesti korang peningkan...biasala itu skit je yang dapat saya cite...
Saya kasi contoh eyh cube baca betul2...

Sebelum cawan tercipta...
manusia berimaginasi dulu bentuk cawan tuh...
So gelombang akan sampai ke creative world...
Maka pencipta alam akan memberi ilham kepada pencipta cawan macam mana nak buat cawan tuh...Pergerakan pembuat cawan tu akan menyebabkan cawan terbentuk...
Maka jadila cawan...

So tanpa membuang masa saya persembahkan iklan anak wayang yang saya rasa
teramatlah kreatif tapi jugak teramatlah saiko...kite layan....zasss....



Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails