-= RaMbUt KeMbaNg ke RamBuT KorEa MeNanG =-

Hm...macam2 dah saya baca...
Ramai yang kata Hafiz(pergh sama nama plak)...
Ramai kata Aril(bukan kump Peter Pan tau)...
yang akan menang AF7...
Tapi kan tetiba semalam tel saya berdering...

Bean : Waloo...salam sape nih
FF : Apa ni bro kasi salam sama saya...ni FF la...
Bean : Owh FF apa mau ni kawan tel gua ni...Gua tgh repair pc ar...
FF : U mau tau ka siapa menang AF7???Hari ni saya kasi tau sama awak...
Bean : Saya dah tau dah sape menang???Saya ada belajar itu ilmu baca punya...
FF : Memangla kawan kalau u xde
belajar baca mana u tau baca itu AKSI... u rase sapa menang???
Bean : Saya rasa itu Aril mesti menang...Betul ka kawan...
FF : U byk Bagus la bab teka2...mesti pandai main teka teki


Disebabkan saya dah teka betul lalu FF pun terus letak tel sebab malu...
Jadi xkirela apa korang pk...Hafiz susah nak menang...Sebab saya dapat kasyaf mengatakan
ARIL PILUS akan menang esok...Kite Tunggu dan Lihat...


VS




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails