-= Hey Ho Lets Go =-

Sekali dengar macam lagu the ramones kan.Memangla ni tajuk lagu The Ramonespun.Mesti korang2 pelik kan dah byk entri yang saya tulis semua in English kan.Macam yang pernah saya cakap la saya terpaksa men"Johny English"kan blog ni untuk tarik visitor.So hope korang x bosan eh baca.Bukan apa excited n xsabar nak tunggu hasil AOP.kalau korang nak tau apa tu AOP bolehla gi baca kat official blog die (AOP blog).Lagi bape hari je comission akan diagihkan so hopefully boleh masyuk la.

So dah masa untuk saya balik.Dah pukul 6 dah (kalau tunggu lamapun bukan dapat OT).So doakan kejayaan saya next week untuk AOP.Malam ni xjadi plak nak makan ngan Family sebab adik saya kene standby.So kite jume malam karang kat dalam blog ni ataupun kat facebook ok...sesape yang belom add saya dalam FB kat sebelah kiri blog ni ada batch so pandai2 la add eyh...

Dengarkanlah lagu The Ramones - Hey Ho Lets Go!!! :





Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails